Shop till you drop

Trip Start Jul 07, 2013
Trip End Jul 26, 2013

Flag of United States  , Florida
Monday, July 15, 2013

Hoera!!! Vanmorgen gingen mijn luikjes pas om 08:39 open terwijl we om 23:00 al op bed lagen ;-) Helemaal blij was ik! Eigenlijk stond vandaag Kelly Park en paardrijden op het programma maar aangezien ik a) gister toch wel verbrand was en b) ze niet zulk best weer opgaven, besloten we vandaag een shopdag te houden. Mocht het toch mooi weer zijn dan liep ik in ieder geval lekker heel de dag in de schaduw, en mocht het geen mooi weer zijn dan lopen we ook lekker droog.
Uiteindelijk bleek het toch een mooie dag vandaag, maar we kregen er weinig van mee doordat we van 10:30 tot 17:00 geshopt hebben!!!!!!!!!! Voor iemand die normaal door haar man de winkels in geduwd moet worden, is dat toch een hele prestatie ;-) En ik ben zelfs mijn grootste nachtmerrie aangegaan.........ik ben een lingeriewinkel ingegaan.

Normaliter werkt dit als een rode lap op een stier.......je kunt me in een kleine 3 minuten volkomen over de zeik en hysterisch krijgen. Binnen 5 minuten lig ik als een klein kind plat op mijn buik mijn vuisten op de grond te slaan onder luid gekrijs en nog één minuut later stier kokend van woede de winkel meestal uit. Want er is nooit maar dan ook nooit iets leuks in mijn maat.......of ik moet er de jackpot voor betalen. En dat vind ik echt onrechtvaardig en pure discriminatie. Maar in het land waar alles BIG is, hebben ze zowaar ook mooie bh's in mijn maat. Ik besluit me volledig aan dit avontuur over te geven, stort voor de voeten van de 1e de beste verkoopster en smeek haar mij te helpen met het vinden van iets leuks in mijn maat. Eerst wordt ik vakkundig opgemeten. Daarna neemt de lieftallige dame me mee naar een collega en geeft haar de opdracht om precies te uit te vinden wat ik mooi vind. Ik word meegenomen naar een allerschattigste paskamer en krijg verschillende type bh's in mijn handen geduwd. Wel push up, geen push up, naadloze bh's, t-shirt bh's, padded bh's etc.

Aan mij de heldhaftige taak alles te voelen en te ervaren en te beslissen wat ik wil. Als we het type gevonden hebben, komen de kleurtjes erbij. Wauwie, dit is ineens heel leuk. Zodra ik een bh gepast heb, moet ik op een belletje drukken en dan komt Melanie heel hard aanrennen om te kijken hoe het staat. Het arme kind rent wat af........hahaha eigenlijk zou ik dat ook moeten filmen, dan krijg je echt een heel leuke scene ;-) Sander ziet het arme kind kriskras door de winkel rennen met het zweet op haar voorhoofd! Maar uiteindelijk slagen we voor 2 hele leuke bh's MET matchende broekjes! Bij de kassa gooi ik bijna nog roet in het eten als ik hoor wat de prijs is, maar Sander neemt me vakkundig over de schouder en houdt me met één hand in bedwang terwijl hij met de andere hand zijn pincode gauw intypt. En dan rent hij heeeeel hard met me naar de foodcourt waar hij mijn gedachten in één seconde op iets anders weet te zetten.......Starbucks frappuccino met echte Brownie. Even bijkomen van dit avontuur.

Na een korte pauze zetten we onze shopmarathon weer voort. Macy's, Sears, Old Navy, Diesel, Levis.......we komen van alles tegen. De M&M winkel wordt ook nog even bezocht en dan willen mijn voeten echt niet meer.........wat te doen??? Tja, er zit maar één ding op....................CROCS kopen!! Mijn sandalen worden verruild voor een paar best nog elegante Crocs-instappers en hup.......we kunnen weer. Zo redden we het toch weer een paar extra rondjes maar dan begeven ook Sanders voeten het........en hij is met geen mogelijkheid in een paar Crocs te krijgen dus besluiten we naar huis te gaan.

Daar bakken we een lekkere pizza, kijken nog een fimpje en dan gaan we lekker naar bed. Morgen weer een dag!

Suus on

Fijn een 'soort' rustige dag en ff lekker bijgeslapen.
Wat vullen / voelen jullie elkaar toch supergoed aan....lijkt me een heeerlijk gevoel! :-)))

Enne.....Ook ik zit te wachten op t paardenavontuur!!!! ;-)

Jeanette (&Bodhi) on

Oh ja, BH shoppen...... één groot drama ook hier!
Tip voor als je terug bent: In Utrecht vlakbij CS zit een goede zaak met kennis en veel keus! Niet de goedkoopste idd, maar mijn maat hebben ze zelfs bij VS niet *zucht*.

P&M/W&C on

Wat een verhaal weer......

Irene en bo on

Verder niets geshopt dan? Dan hebben jullie je goed in te weten houden. Houd zelf ook niet van winkelen hoor .ga alleen als het echt moet. Ben wel benieuwd hoe je die waterzakken inclusief vis straks tijdens je trainingen ga dragen hihi.

marieke on

Hahaha Hahahaha.........en waar blijven die foto s van funny people?? En dan bedoel ik niet Sander.......:-)

mariska on

Met veel plezier deze dag en alle afgelopen dagen gelezen, erg leuk om jullie te volgen en de filmpjes en fotos te zien. Haha, het verhaal van victoria secret is echt super en blij dat je geslaagd bent, enjoy!

Cindy on

Oh heerlijk, shoppen in Florida, het fijnste dat er is :-)

Gerda on

Hoihoi, eindelijk je blog gelezen en genoten van je filmpjes. Ben benieuwd wat jullie morgen weer gaan beleven, dus lees ik vanaf vandaag iedere dag je blog. Xxx