Gatorland en.........NIETS (of toch een heleboel?)

Trip Start Jul 07, 2013
Trip End Jul 26, 2013

Flag of United States  , Florida
Saturday, July 13, 2013

Lieve lezers,
Laat ik eerst beginnen met vertellen hoe verschrikkelijk leuk ik het vind dat mijn blog zo massaal gelezen wordt!!!! Dat geeft me steeds weer de moed om door te zetten als mijn film niet wil laden, de foto's niet te vinden zijn, het uploaden eindeloos duurt etc. Ook nu zit ik weer tot in de veel te kleine uurtjes te zwoegen omdat mijn computer het gewoon allemaal niet aankan. Het is 2 uur 's nachts als alles nog steeds aan het uploaden is maar ik kan niet meer en ga dus maar naar bed in de wetenschap dat er veel mensen hun ochtendritueel nu moeten veranderen ;-) Maar ik verheug me nu al op jullie reacties van morgen ;-)

Vandaag heb ik mijn uitslapen weten te rekken tot half 8 en toen redde ik het echt niet meer. Ook al ben ik dan heel moe, ik weet dat Nederland wakker is en dus ga ik mijn vaste rondje met whatsupjes en Skype contactjes af. Met de hondjes gaat het gelukkig wederom overal goed!

Vandaag stond Gatorland op het programma. Gewapend met fototoestel, navigatie, mobiel en videorecorder gaan we onderweg. Tja, wat moet een mens zonder techniek tegenwoordig ;-)
Om iets voor 10 uur arriveren we op de plek van bestemming. We kunnen zo het park inlopen want dat gaat net open. Gatorland is leuk, maar niet heel spectaculair.

De shows zijn grappig en het verblijf is leuk om door heen te lopen, maar na een paar uurtjes heb je het wel gezien.
Toch hebben we een paar mooie plaatjes kunnen schieten! Tenminste onze fotograaf Sander dan. Ik schoot vandaag de shot van mijn leven als cameravrouw. Echt even op klikken!!! http://youtu.be/TOXpv2NfcIw

Nadat we 2 shows en een heleboel krokodillen verder waren, brak het noodweer los. We besloten het voor gezien te houden en lekker terug naar de villa te gaan voor een Skype sessie met mijn familie en vrienden. Helaas kregen we bij thuiskomst het verdrietige nieuws dat Brutus, de hond van de buren, net was ingeslapen. Mijn lieve vriendje.......ik heb even tranen met tuiten gehuild ;-(  Ik had me nog zoooo voorgenomen om hem even gedag te zeggen voordat ik op vakantie ging. Lieve Carla en Raymond, mijn hart gaat uit naar jullie. Heel veel sterkte met dit grote verlies..... RIP lieve Brutus!

We zouden eigenlijk nog gaan shoppen in de middag maar ik ben moe, moe en nog eens moe en dus gaan we lekker een paar uurtjes slapen. Daarna gaat Sander naar de Wallmart terwijl ik wat werk voor de hondenschool doe. En dan.............niets! Er is niets wat ik MOET vandaag. Ik voel ineens de betekenis van VAKANTIE!!! Niets moet en alles mag. Tja en dan val je in een gat als workaholic. De overvloed aan keuzes overvalt me........ik kan gaan zwemmen, lezen, zonnen, op de playstation, tv kijken, facebooken, shoppen, naar een pretpark, wandelen, fietsen AAAAAAAAAAAAAHHHH. Keuzes, keuzes, wat is dat lastig!! Het borrelt en het bruist van binnen en Sander zit vol verbijstering naar dit wonderlijke schouwspel te kijken. Ik denk dat als je in de poppetjes van mijn ogen kijkt, je het ZIET bruisen! Mijn benen krijgen spastische trekjes want die willen allebei een andere kant op en mijn lijf stuipt ook af en toe. Mijn ogen draaien weg totdat je alleen nog het oogwit zien en dan.........dan gebeurt het! Wat heb ik uiteindelijk gedaan?? Kijk maar naar het  filmpje ;-)

ps Helaas krijg ik de filmpjes niet in het blog verwerkt dus moet het uiteindelijk maar via Youtube.Hij heeft in totaal een kleine 9 uur staan uploaden om vervolgens wakker te worden met de mededeling dat je sessie is verlopen AAAAH Een volgende keer zal ik dit direct via Youtube doen, in de hoop dat jullie weer keurig op tijd je dag met het blog kunnen opstarten ;-)

pascal on

Geweldig dat filmpje op youtube.
Je heb je roepingen als komiek mis gelopen, lig helemaal in de deuk hoe verzin je het whahahaha.
heerlijk om dit allemaal zo te lezen

Ina on

Haha, leuke filmpjes. !!! Is het water al wat warmer in het zwembad ?
Veel plezier verder!

Jeanette (&Bodhi) on

Geweldig!!! Hoe verzin je het :) En dan ook nog de tijd nemen om alles te monteren (en dan heb ik het nog niet over het uploaden !)

P&M/W&C on

lieve Hylke en Sander, we volgen jullie blog trouw en genieten van jullie plezier. Schrijf ook maar een boek met reis en vakantieverhalen, want het is allemaal buitengewoon leuk om te lezen en te bekijken. Het moet dan natuurlijk wel een e-book worden anders missen we de filmpjes. Ga door met genieten, liefs Pappa en Mamma

Irene en Bo on

Jeetje wat kun jij een hoop doen in 4 minuten hihi.
Leuk om te lezen dat jullie zo verschrikkelijk veel lol hebben.
Dat je dat durfde met een slang om je nek.
Veel plezier nog
Liefs Irene en Bo

Suus on

Pppffff....toch een heleboel!
Meid wat ben je druk hahaha

En ja...arme Brutus kon echt niet meer, hij word erg gemist! :-(

marieke on

Hoi lieve buurtjes, we genieten met jullie mee en lees graag jullie verslag, wacht vol spanning af naar jullie volgende uitspatting :-) san jij bent echt de jack ass he? Hahahahahahaha

sigrid on

Hoi Hyl, heerlijk om te lezen dat je zo geniet! Wat een prachtig filmpje heb je gemaakt van de vogel met jongen!! Xx

Lijn on

Zo eindelijk even tijd gehad om je blogs ff te lezen. Klinkt allemaal super Hyl.
En wat heb ik (en John ook) zitten lachen om je filmpje, echt typisch jij weer he!!!!!!!!! Nou genieten jullie maar lekker hoor!

mhagman on

Wat een geweldige vakantie hebben jullie daar! Wij vertrekken vrijdag dus ik lees graag mee voor tips, enjoy!!