Discovery Cove

Discovery Cove Orlando
Read my review - 5/5 stars

Flag of United States  , Florida
Friday, July 12, 2013

Zucht..........werkelijk waar. Ik heb me voordat ik op vakantie ging echt een beetje druk gemaakt over de ieder wel bekende jetlag. Ik was bang dat ik net als vele anderen, ook 's ochtends heel vroeg wakker zou worden. Nou ja, nu is dat ook wel zo de afgelopen dagen maar dat heeft meer met mijn lieve mannetje te maken. Zo ook deze ochtend. Het is 07:10 als ik zijn gestommel uit de woonkamer hoor komen. Ik laat mezelf uit mijn bed glijden, sleep mezelf  langzaam stukje voor stukje richting de wc pot, hijs me daar overeind en hang half tegen de muur aan, om mijn "business" te doen. Ik kwak met mijn gezicht weer plat op de grond, en langzaam als een slak, kronkel ik terug richting mijn bed, alwaar ik de kracht niet meer kan opbrengen mezelf in bed te hijsen, dus blijf ik er maar naast liggen. Plat op mijn buik, mijn benen in de meest rare hoek die je maar kan bedenken, geef ik mezelf weer over aan de slaap. Maar omdat ik de rare gewoonte heb met mijn mond open te slapen, vormt er zich langzaam maar zeker een sloot met kwijl onder me.......en drijf ik langzaam de slaapkamer uit.

Goed, genoeg gekheid......jullie begrijpen welk punt ik wil maken...........IK KOM SLAAP TEKORT! En dan helpt het ook niet mee als je tot diep in de nacht aan je blog aan het werken bent omdat die gekke filmpjes zich niet zo makkelijk laten downloaden. Maar ja, aan ieder nadeel zit een voordeel. De dag duurt ook extra lang zo, en je kunt veel meer doen. Vandaag staat Discovery Cove op het programma en dus rijden we om 08:30 richting Orlando. Het mooie van Discovery Cove is dat alles all-in is. Dus we ontbijten daar gratis, lunchen daar gratis en ook de hele dag door mag je gratis snackjes en drinken pakken.

Verder is het het meest prachtige park waar ik ooit geweest ben.  Je ziet er geen dor blaadje aan de bomen, de dieren zien er fantastisch uit, en het personeel rent zich tien slagen in de rondte om alles schoon en opgeruimd te houden EN om het iedereen naar de zin te maken. Discovery Cove krijgt voor mij een tien met een griffel!
Daarnaast blijft het voor mij altijd een hele bijzondere plek omdat ik daar 6 jaar geleden door Sander ten huwelijk werd gevraagd. We kunnen het dan ook niet laten om precies op het zelfde plekje weer even een foto te laten maken!

Het park is in de tussentijd helemaal veranderd en nog veel mooier geworden. Dat ontdekken we al gelijk als we in de Aviary komen (de vogeltuin). Hun verblijf is veel groter geworden en er zijn nog meer bijzondere vogels bijgekomen, en natuurlijk kunnen we het niet laten om ze te voeren.

Ook de Grand Reef is helemaal veranderd en veeeel groter geworden. Dit is een plek waar je tussen de roggen en de tropische vissen kan snorkelen. Wauw wat een ervaring als die reuzen onder je door zwemmen!

En als laatste avontuur hebben we de Sea Adventure gedaan!! Helaas bleek bij thuiskomst dat Discovery Cove alleen de foto's op de CD had gezet en niet de zelfgemaakte filmpjes, dus daar gaan we morgen gelijk nog even achteraan. Om jullie toch een idee te geven van wat de Sea Adventure precies inhoudt, heb ik nog een speciale voorstelling gemaakt. Sit back and enjoy the adventure!!!!!!!

My Review Of The Place I've Seen

Loading Reviews

Suus on

Whahahaha gekke meid,om te kunnen blijven genieten moet je wel goed slapen he!
Mo
moo om te zien dat je wee op je 'aanzoek' plek bent!

Juan on

Super hoor Hyl! Probeer Jojan ook alvast een beetje warm te maken voor een reisje naar Florida. Misschien over een jaar of 5 als de kinderen wat groter zijn ...

Dikke kus van ons X

hylke77
hylke77 on

Hoi Suus, ja ik moet gewoon wat eerder naar bed gaan maar dat blog is ook zo leuk alleen er gaat zoveel tijd inzitten ;-)
Juan, ik zal mijn verhalen nog wat smeuiger maken ;-) gegarandeerd gaat ze om.!!! Dikke kus van ons!

marieke on

Whaaaaaaa.........ben een beetje jaloers.......:-)

Pascal on

Wat zitten wij toch elke dag met plezier je blog te lezen. Zo geweldig hoe je het allemaal beschrijf heerlijk. En jullie genieten er goed van. Nou geniet er lekker van en we wachten met smart op j3 volgende blog.
veel plezier nog x ons en knuf voor de juf van Kummel hij zat gister ochtend al helemaal klaar voor je.

Lynn on

De blog haalt het boven de slaap :-) Volhouden dus, je schrijft te leuk!