Een dol fijne dag!

Trip End Jul 26, 2013

Bushgarden

Flag of United States  , Florida
Wednesday, July 10, 2013

Wauw, wauw en nog eens wauw!! Onze eerste echte dag in Amerika begon geweldig!!!!!!!!! Om een uur of 6 waren we allebei wakker en besloten we een stukje op het strand te gaan wandelen. We waren koud 2 minuten op het strand of ik gaf een brul die minstens heel Clearwater gewekt moet hebben. DOLFIJNEN!!!!!!!! Oh mijn god, ik zit nog te stuiteren ;-) Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik ze echt in het wild zie, en wat een geweldige kick gaf dat!

Om 7 uur zaten we aan het ontbijt en daarna was er nog een heel kort whatsup contact met mijn zus. Helaas besloot de WIFI op mijn mobiel het daarna niet meer te doen, wat ik ook probeer. Ontzettend vervelend want het is het lijntje naar de oppasadressen van de hondjes. Dus Louise, Meike en Marieke, als jullie dit lezen......ik ben jullie niet vergeten maar het lukt gewoon niet meer. Morgen rijden we naar de villa in Kissimmee en daar zou het dan hopelijk wel moeten lukken.

Om half negen rijden we volgegeten naar Tampa om Bushgarden een bezoekje te brengen. Ook daar gebeurt iets, wat ik nooit meer zal vergeten. Bij de witte tijgers heb ik zo'n bijzonder contact met één van de tijgers!! Hij komt echt voor me staan en ik krijg zelfs een kopje van hem!! Mensen om me heen reageren allemaal verrast en één man zegt zelfs tegen Sander: "It looks like she is communicating with them!"  Een waanzinnige ervaring die Sander gelukkig op de foto heeft vast kunnen leggen!

Ook bij de Vogeltuin is er nog even een leuke interactie tussen mij en de Lori's. Dit soort momenten maken voor mij echt de dag! Niets geen achtbanen en wildwaterbanen, ik kom alleen voor de dieren.

Na Bushgarden besluiten we spontaan nog met Little Toot mee te gaan, een klein bootje dat op zoek gaat naar dolfijnen. En die hebben we gezien ;-) In de golven van onze boot besluiten spontaan een paar dolfijnen te komen spelen. Ik kan slechts 1 foto maken en dan is mijn lens helemaal nat gespetterd, dus bij die ene foto blijft het ook. Maar het is wel een leuke geworden, ondanks de spetters erop ;-)  Dit gaan we zeker nog een keer doen deze vakantie!

's Avonds zijn we nog even het strand opgegaan, maar dat is maar van korte duur. In no time betrekt de lucht en voor we het weten moeten we er als een gek rennend vandoor. De lucht is zwart en de hemel breekt open!! Een heeeeel heftig onweer breekt los, maar wij zitten al lekker droog aan de kebab en de fish and chips ;-) Wat een geweldige dag was dit!!! Ik ben benieuwd naar morgen!!

Marleen on

Wauw, ik ben helemaal niet jaloers hoor ;))) Super leuk om te lezen.

Caar on

Wat een bijzonder gave dag! En.....het kan alleen maar nog beter worden! Have fun!

suus on

Wow wat een SUPERDAG....vooral de dolfijnen!!!! ;-))))

suus on

Ps....ik kan je vertellen dat Myra t super doet!
Loopt braaf mee buiten en ligt heeel de dag lekker in de tuin!

Michelle on

Allereerst, blij om te horen dat je bent aangekomen. Ten tweede: wat ontzettend gaaf!! Lees al je entries met plezier. Keep on writing, you've got a fan over here haha but most of all, enjoy it all (and i know u will). Liefs, michelle

Sonja on

Wat bijzonder dat de witte tijger naar je toekwam en een kopje gaf, uniek! Mooi de foto van de dolfijn, al is het er maar 1 hij is goed gelukt. De Gulfcoast is zo mooi.

Lynn on

Wauw, wat een fantastische dag!