Eerste dag: feestje en overnachting Hotel Schiphol

Van der Valk Hotel Schiphol A4 Hoofddorp
Read my review - 5/5 stars

Flag of Netherlands  , Noord-Holland,
Sunday, July 7, 2013

Vanmorgen om 8:00 ging de wekker. Ik ben gelijk het bos ingedoken met de hondjes, nog even een afscheidrondje. Oefff wat valt dat zwaar dat ik dit de komende 3 weken niet meer kan doen.

Thuis aangekomen heeft mijn lieve mannetje de croissantjes al in de oven geschoven, en een paar minuten later ontbijten we met zelfgebakken croissantjes en een heerlijk sapje.
Tijdens het ontbijt krijg ik een supersweete speech van hem en een prachtige ketting!! Wat een cadeau om al 5 jaar met deze man getrouwd te mogen zijn en ook nog eens ons 12,5 jarig samenzijn te mogen vieren!!

We pakken nog even de laatste dingetjes in, en rond 11:00 stapt de eerste visite binnen. In no-time is onze woonkamer gevuld met familie en vrienden. Heerlijk om dit bijzondere moment met zoveel lieve mensen te mogen delen. We worden schandalig verwend, en eten onze buikjes rond aan de "bruidstaart".

Rond een uur of half twee vertrekken de eerste gasten weer en ook Myra en Splinter worden dan alvast meegenomen naar hun nieuwe huisje voor de komende 3 weken. Banner zal over een uur opgehaald worden, maar dan zijn wij al weg. Ondanks dat ik weet dat ze het heerlijk zullen hebben, komen de tranen.........wat kan ik hier slecht tegen. Zelfs als we eindelijk wegrijden kan ik niet stoppen met huilen........maar het is wel snel weer over. Want ik heb er ook echt wel veel zin in!!! En stiemem lijkt het me ook heerlijk om eens niet bij alles na te hoeven denken dat de hondjes zo weer gedaan moeten worden, en dat we niet te lang van huis kunnen blijven. We hebben nu echt de tijd voor onszelf.
Mijn lieve ouders rijden ons naar Hotel Schiphol en komen gelijk nog even mee om de prachtige kamer te bewonderen!! We mogen niet klagen ;-)
En dan heerlijk op het terrasje een vers glas sinaasappelsap drinken, de vakantie is echt begonnen!!!!!!

Daarna lekker in bad en dan heerlijk uit eten.....wat een leven ;-) ;-)
Zijn jullie al jaloers ;-)  We zijn wel solidair want we laten de zon voor jullie achter. Dat jullie er ook maar heeeeeel erg van mogen genieten! Tot morgen!

My Review Of The Place I Stayed

Loading Reviews

Priscilla on

Zo te zien Hylke ben jij al Amerikaans aan het dineren met die hamburger ;-). Geniet ervan. Goede vlucht en ik zit met spanning te wachten op je volgende verhaal. Xxxjes Priscilla

suus on

Mogu..wat een heerlijk verhaal alweer...jullie gaan zo de lucht in!
Perfect vliegweer!
Ik wens je een goede vlucht X

Henk on

potverdorie, ben lichtelijk jaloers.. hahhaa croissantjes..lekkur..
goeie reis en veilig weer terug samen..Have Fun