Nog 1 nachtje slapen!!

Trip Start Jul 07, 2013
Trip End Jul 26, 2013

Flag of Netherlands  , Zuid-Holland,
Saturday, July 6, 2013

En dan is het zover ;-) Nog één keer mijn welverdiende nachtrust pakken, en dan begint onze reis. Wat een heftig weekje was dit. Ik moest zo verschrikkelijk veel werk nog afronden, voordat ik aan mijn vakantie durf toe te geven. Maar het is gelukt. Bijna dan......ik moet mijn urenregistratie van de afgelopen week nog bijwerken dus mijn agenda gaat helaas toch mee naar Amerika. Maar ja.....waar doe je liever je vakantie. In het zonnige Florida of aan tafel in je woonkamer......geen moeilijke keuze ;-) Ook zullen er een aantal puppeneigenaren online begeleidt gaan worden met behulp van instructievideo's. Jaja......Hondenschool Het Kwispelaartje gaat met de tijd mee!
Als morgenochtend de wekker gaat, vieren Sander en ik eerst dat we 5 jaar getrouwd zijn. We ontbijten met warme croissantjes en vers sap, en dan doen we een laatste rondje met de honden. Oefffff, als ik aan het afscheid van mijn viervoeters denk dan draait mijn maag om. Maar ze zitten allemaal op een goed plekje, dus..........adem in, adem uit.......loslaten!

Om 11:00 komt dan de familie die van onze prachtige taart mee komen snoepen ;-)
Mijn lieve ouders brengen ons rond 14:00 naar het hotel van der Valk aan de A4, waar we nog even heerlijk gaan genieten van de dag. En dan weer één nachtje slapen en dan.......gaat de wekker allejezus vroeg ;-) Om een uur of 6 nemen we de pendelbus richting Schiphol en dan begint het echte avontuur!!! Wordt vervolgd ;-)

suus on

Dit word een prachtige dag!

En geniet van je laatste rondje met de hondjes,dat is ff heel pittig!
Maar de hondjes hebben super logeeradresjes dus dat komt (al kun je je dat nu ff niet voorstellen) helemaal goed!

Taart ziet er heeerlijk uit, tot zo Sissy

Ina en Arjan on

Nog van harte met jullie 5-jarig huwelijk ! En goede reis morgen !