Flott langhelg med en herlig gjeng!

Trip Start Jan 17, 2011
Trip End Sep 08, 2011

Familiehuset til Pedro & Karen

Flag of Colombia  , Magdalena,
Saturday, June 4, 2011

Etter ankomst til Santa Marta, hyggelig middag i godt lag & en god natts søvn, bærer det avgårde til familiens andre feriehus i Tayrona National Park. Flere vennepar, barn & staben fra huset begir seg ut på en 2 timers båttur ut fra havnen i Santa Marta.
Vi får god tid til å bli enda bedre kjent med resten av gjengen, med et fantastisk karibisk sceneri og god stemning. God start på det som skulle bli en herlig helg!

Familiens eiendom er fra før dette området ble Tyrona Nationalpark (1964), derfor er dette det eneste private området med hus i hele parken. Mao god tumleplass ;-)! Parkens kystlinje går for å være en av sør-amerikas nydeligste, og vi eniges i det!

Vi ble skjemt bort til de grader disse dagene, og mest av alt fått nye gode venner. Egen kokk kokkelerte de herligste frokoster, lunsjer og 3-retters middager. Fabelaktig!
Dagene ble brukt til små turer i omegn, snorkling, bading, sosialt lag og mye kos. På turene våre uforsket vi skjønne strender, og vi gikk rett på en gjeng bøllete og nysgjerrige apekatter og snublet over en 4 meter lang Cayman (liten krokodille)! Hehe! En vernet nasjonalpark som viste et usedvanlig rikt dyreliv og fauna.
Sørkaribien har helt klart gitt oss mersmak på resten av karibien :-)

Post your own travel photos for friends and family More Pictures