San Diego

Trip End Jul 17, 2006

Monday, July 10, 2006

Hey u'

Nu har vi holdt 4 dages tiltraengt rekreation i San Diego på et family-resort-hotel;
"Paradise Point Resort and Spa" i Mission Bay. Dejligt hotel med lidt mere luksus end vi
ellers har været vant til - og ikke mindst en dejlig terrasse med kig til stranden.

Vi har fordrevet tiden med afslapning ved pool og strand og har været i
San Diego Zoo samt i SeaWorld. Alt har vaeret skoent.

Vi har vaeret ualmindelig glade for vores Ford Explorer paa hele vores tur, saa glade, at vi stort set har slidt den op...... vi var for ca. 14 dage siden paa
vaerksted og fik skiftet olie, som bilen bad os om! Og forleden dag gav vores tro leder, vores uundvaerlige foelgesvend "Hertz GPS Neverlost" op - hm. Vi fandt til lufthavnen
i San Diego UDEN GPS, sikke en praestation, og maatte sige farvel til Forden -
under store hulk og snoeft - MEN, vi graed nu ikke saa laenge - vi fik i stedet
en Land Rover Discovery, V8, som har alt taenkeligt udstyr. Vi har tjekket
prisen i Danmark, bare saadan for sjov, urrrkkkkk dkr 1,2 million, toer daarlig
nok at starte den! Men dejlig er den - aergeligt at ferien snart er slut.

Vi er nu paa vej nordpaa for at slutte af med Disney Land og et par dage ved