Highway 1

Trip End Jul 17, 2006

Friday, July 7, 2006

Hey there guys.

Saa er vi on the road again.

Vi har nu koert paa Highway 1 i et par dage og det har vaeret endnu mange
super oplevelser.

Vi har set utrolig, fantastisk natur (igen), vi har set
saeler og soeloever (igen), masser af pelikaner, havoddere, delfiner, skarvkolonier, soeelefanter, californiske kondorer og sidst, men bestemt ikke mindst, tvært imod, 2 enorme pukkelhvaler, da vi var paa sejltur
paa Stillehavet - og hvorfor kalder man det saa lige Stillehavet (flere af
vores medpassagerer knaekkede sig gevaldigt paa hele turen - vi gjorde heldigvis ikke; hurra for soesygepiller).

Vi har tiltider foelt det, som om vi befandt os i Zoologisk Have, men rent faktisk var vi ude i den vilde natur! I morges stoppede vi ved en smuk strand for at faa lidt frisk luft og pludselig svømmede 4 saeler helt taet paa strandkanten - et rigtig smukt syn.

10-4 rubberduck over and out............

ostergren
ostergren on

Øv øv øv - hvor ser det godt ud
Kære venner,

Hvor ser det bare lækkert ud med al den vilde natur. Godt I fik spist piller før sejltur, det så vildt ud.

Men snart går det hjemad til gamle dannevang og så kan I jo sammenligne lugten i Køge bugt med søløverne...

Lærke: Ved du hvad der sker når det regner på savannen i Afrika?
læs her
Så bliver løverne til søløver...