San Francisco

Trip Start Jun 17, 2006
Trip End Jul 17, 2006

Sunday, July 2, 2006

Hey guy'es.

Endelig kom vores tykke trųjer og jakker, som vi saa fornuftigt havde pakket i taskerne, i brug; vi er kommet til San Francisco og her er hundekoldt (ca. 60 gr. F = 15 gr. C), MEN skoent.

Vi har oppet os og indlogeret os ind paa et dejligt og dyrt hotel med udsigt over bugten
og Golden Gate Brigde.

Byen er virkelig dejligt og vi har bl.a. set soeloever og pelikaner paa havnen, vaeret i chinatowm; den naeststoerste i USA, vaeret oppe i en skyskraber paa 52. etage og set byen fra oven, koert over Golden Gate Brigde, koert ned af Lombard Street og Fillbert, som er den absolut stejleste i San Francisco, 31 gr - det er stejlt og saa har vi shoppet en lille bitte smule!!

Haaber, at I alle har det dejligt hjemme i det skoenne sommervejr - god ferie til
alle jer, som er ved at vaere paa vej sydpaa og hvor I nu skal hen.

Mange hlisner

Vagabonderne

stork
stork on

Sommer i Danmark
Hej Heftø

Jo tak - vi har rigtig fået sommervejr i Danmark. Badevandet er nu 23 grader og temperaturen kommer op på 30 grader. Så er Danmark altså skøn.
Og hvad går i ellers glip af .... jo Robbie Williams giver koncert i aften og i morgen aften - og vi (hr. og fru Stork) glæder os vildt til i morgen hvor vi skal derind.

Ellers går livet den rolige gang med stort og småt. Vores statsminister måtte have lægehjælp da han blev angrebet og stukket af en flok bier - Annemette Hommel blev frifundet for overtrædelse af Genèvekonventionen - Frankrig spiller finale med Italien søndag - der er startet et nyt netsupermarked ... ja livet går sin stille gang.

Fortsat god eventyr - og jeg skulle hilse Lærke mange gange fra Lea.

MVH. PIA

krois
krois on

I am going to San Franc....
Wow.. Gode billeder. Stejle gader, man kan næste se Steve McQueen for sig i filmen Bullit, fræse op og ned af gaderne.Ærgeligt i ikke havde jeres inliners med,..hmm. Er det endnu et luksushotel i bor på, det har da om ikke andet en 'fængslende' udsigt.Det må være sjovt/underligt at gå en tur på havnen og så se søløver, pelikaner herhjemme har vi kun måger,og havnebumser, øv øv. Hvordan går det ellers med at finde rundt når i kører fra område til område, er i glade for jeres GPS. KH. Tinna Mik og Kim