Yosemite National Park

Trip Start Jun 17, 2006
Trip End Jul 17, 2006

Sunday, July 2, 2006

Hi, how are u' folks today!

WOW-WOW igen.... fantastisk saa meget storslaaet natur, der findes i dette land.

Kaempe, brusende vandfald, vidunderlige floder, fantastiske klippeformationer, store spejlblanke smukke soeer, sne, skove af gigantiske redwood-traer med dertil hoerende kogler, myg, bjoerne - der er det hele i Yosemite National Park........... Vi saa alt undtagen bjoernene (til stor fortrydelse for os alle).

Endnu et fantastisk input til vores store oplevelseslager :O)

Bye-bye

2102 on

Helt vildt!
Hej med Jer.

Hvor er det godt at I li'som har sørget for noget at sammenligne med på billederne af 'de små træer og kogler'. Ellers havde man ALDRIG gættet hvor mega-giga-kolo-enormt stort det er!!! -Man ku' jo snildt bygge sig et herligt hjem i sådan et træ, hvis man var lidt ferm med en motorsav...!!!
Det lyder jo perverst med al dèn mad - jeg får næsten kvalme bare ved tanken (og det er ikke morgenkvalme!!). I har faktisk også skrevet en del om størrelsen/mængden af mad, der bliver serveret/konsumeret derovre, så det må virkelig være noget, der har 'imponeret' JER!!!
Jeg skal lige love for at I får lavet nogle gavaldige 'kulisseskift'. Det må næsten være svært at kapere den enorme mængde af input på så kort tid og uden pause, men måske også meget godt at I lige fik afbrudt al den overvældende natur...!
For øvrigt - ku' I ikke lige fortælle mig hvad det er for en dyt, I kører rundt i?? For hver gang jeg fortæller nogen at jeg har bedt jer om at tage den med hjem som en souvenir, så vil de selvfølgelig vide hvad det er for en bil. Dèn slags detalje har jeg jo ikke gået så højt op i - blot konstateret at bilen er ultimativt fed!!
Nå, jeg skal ikke optage mere af jeres dyrebare tid derovre - jeg kan kun sige: I wish I was there. (Og dèt havde jeg aldrig troet jeg ville sige om noget der har med USA at gøre, så I har virkelig forstået at sende nogel gode 'budskaber' hjem!!!).

Fortsat super-fantastisk-go' ferie.

Knus, kram og hilsner (så må I selv fordele det efter lyst og behov!) fra Dorte.