De red stadig...........

Trip Start Jun 17, 2006
Trip End Jul 17, 2006

Flag of United States  , Arizona
Monday, June 26, 2006

og de red stadig mod west.............

stork
stork on

Hej Lærke
Gid det var mig som red rundt i USA. Det ser rigtig sjovt ud. Hvad hedder den hest du ridder på??
I SFO'en går det godt. Vi har været i firmileskoven i dag og i morgen skal vi lave bål. Glæder mig til vi ses for jeg savner dig. Knus Lea

pep
pep on

En hilsen fra Amager
Hej alle fire,

Det ser super dejligt ud - en smart måde at følge med i ferien på.

Mange hilsener fra
Jytte, Valdemar og Peter

2102 on

Babies & Cowboys
Hej igen igen.

Tak-tak for den søde hilsen.
Ja, det passer også os rigtig godt at Lars ikke skal være enebarn, selv om jeg var begyndt at tvivle på om det ville lykkes...
Så må vi bare vente tålmodigt og se om alt Lars' blå tøj kommer til at 'passe', eller vi skal til at sy lyserøde sløjfer o.l. på alting...!!! Lige nu har jeg en fornemmelse af det sidste...

Jeg glemte at spørge jer sidst, om det ikke var ret anderledes at ride i cowboysadler??? Der er vist noget med at man sidder meget mere 'lodret', eller hvad?

Mht. om I bruger meget tid på at rapportere hjem; det er måske også en god måde at få 'fordøjet' nogle af dagens oplevelser på, når I sidder og kigger tingene igennem. Jeg kan da forestille mig at jeres hoveder nærmest må være ved at eksplodere af alle de mega-mange indtryk, de bliver fyldt med.
Jeg skal virkelig minde mig selv om at det jeg ser på billederne, rent faktisk er virkelighed og ikke fake-billeder. Dèn tanke er ellers nem at få, for man forestiller sig ikke helt at alt er mindst lige så flot i virkeligheden, som det man ser på film/i fjernsynet!!! Men det er det jo tydeligvis!!

Igen må jeg sige, at det er fantantisk at sidde herhjemme i lilleput-Danmark og følge med i jeres vilde ridt. Længe leve Internettet!!!

Kram fra 'alle os' - Dorte.