Monument Valley

Trip End Jul 17, 2006

Flag of United States  , Arizona
Sunday, June 25, 2006

Hey there u cowboys.

Yihaa, saa er det wilde west indtaget paa rigtig cowboy-manér. Tina og Laerke var ude at ride i John Waynes hesteskospor i Monument Valley - og det var wildt, warmt og widunderligt!

De ensomme cowboys rider widere mod solnedgangen............

So long

2102 on

Det wildeste west
Hej igen.

Lærke og Tina - det må da ha' været helt vildt fedt at ride derude på prærien - - - The Female Wayne's!!!!
Det er nogle helt fantastiske billeder I sender hjem - man får lyst til straks at tage afsted selv...!!! Men dèn går nok ikke - jeg fandt nemlig i går ud af at jeg er gravid!!!!! Så jeg får en bette bebs ca. til min fødselsdag!! Det bli'r bå'r dæj'li'!!
Forresten - hvad lavede herrerne Heftø mens I red??? -Var de i saloonen og spille poker..???

Vi glæder os til næste omgang 'news from the next world'!!

De kærligste hilsner fra os i Vallensbæk-
Dorte.

krois
krois on

In the wild wild Hest !!
Hey.. Hvad skal man snart sige, man bliver mere og mere imponeret over de storslåede landskaber, og det endda uden at have set det in real life. Og så er det bare et micro stykke af USA i har set indtil videre. Grand Canyon, hold da helt k.ft, tror jeg for en tid glemmer alt om Møens Klint. Fed tur på hestene, lærkes hest ser lidt stor ud, men alting er jo selvfølgelige også større på den anden side af dammen.
Pas nu godt på jer selv, og foresat rigtig god ferie.
Yiiihaaaaaaa, Krøiserne

tinna
tinna on

Endnu en dag
Hej med Jer !
Ja så er der kun seks dage til vi har ferie og vi glæder os, for vejret er ikke særlig godt her i DK. Tænk i har snart været afsted i snart 2 uger, det er gået helt utroligt stærkt. Jeg skulle sende en stor hilsen til Mikkel fra Mik. Ha´en forsat god tur.En lille hilsen fra Krøisérne!