Skibus za jedan dan

Trip End Mar 03, 2007

Flag of Serbia and Montenegro  ,
Saturday, March 3, 2007

Slavljenje rodjendana je prava gnjavaza. Pogotovo kad predjes tridesetu. Medjutim, ako iznajmis autobus, pozoves svoje drugare (koji su akcijasi, skijasi ili borderi) i odete na jedan dan na rodjendansko skijanje, onda je slavljenje rodjendana prava uzivancija...
Kao sto rekoh-pokupis svoju akcijasko-skijasko-bordersko-bankarsko-racunovodjsku ekipu i jos 17 ostalih u slicnom fazonu, iznajmis skibus i u 4 ujutro krenes sa parkinga iza Sava centra. Predhodno naravno izadjes u grad, ne spavas, i zabalavis rame putniku do tebe...srecom putnika do mene nije bilo. Iznajmili smo ceo bus (skoro ceo-uvalili nam tri slepa putnika), tako da smo se razbaskarili. DVD nije mogao da ucita nista te smo slusali malo radio, malo muziku...i dok si reko "daj sendvic, rakiju, pusti mejdene, koliko kosta karta" stigli smo na Kop. Sunce sija iluzija, kupili ski pas kod preprodavaca "po ceni" i bacili se na staze. Duboka, pancic, gvozdac -tu se zadrzali ceo dan- sneg se razmeksavao i razmeksavao a mi smo ga tabali i tabali...rakija je bila light motiv izmislili smo i novu igru -srecan rodjendanko TEBI (igra se tako sto se peva ovaj stih sa naglaskom na "tebi" kada se uvaljuje flasa sa rakijom drugome u krugu-dozvoljeno je i vise puta vracati flasu predhodnom u nameri da ga napijes...). Blejanje ispred Rtnja, lepinja sa kajmakom, jos malo ucirkanog skijanja pa na bus. CD, DVD, radio, spavanje...pocela kisa, pao mrak i eto nas u BGu iza Sava centra, izlazimo iz autobusa a oko nas trce ovi sto kasne na FEST.
Ovako ako proslavis rodjendan NE SMORIS SE NI MALO.
hvala i do vidjenja

jeca
jeca on

A pa razbio si moje iluzije da doktori neznaju da se dobro zabavljaju...
A kazes kad predjes tridesetu a ja pitam i koju?