Karte, pasos i pare

Trip End Jan 29, 2007

Flag of Serbia and Montenegro  ,
Thursday, December 28, 2006

karte su tu, pare su tu, pasos i vize su tu, paraglajder je tu...u pozadini UMABARAUMA UMABARAUMA na radiju tatomir toroman pusta muziku a na TVu vesti cetvrti dan strajka oruzara koji su danas usli u zgradu skupstine opstine ...kratke majce 20 komada, kosuslje, sorc, gde su mi kuppace gace, kupuj poklone za domacine, da ponesem rakiju, kako cu bez rakije, ma ne za poklon  ...UMABARAUMA  UMABARAUMA...ministar stankovic se ne slaze...knjige (uh sta da citam..) diskovi...GPS radio stanica, paraglajder...u cemu cu leteti gde mi je kombinezon a da ne treba mi kombinezon moze i u sorcu i majci...titiritiritiritiritirit que maravilha que coisa linda...srbija u kosovu kosovo u evropi evropa u albaniji albanijaaa gde je ona mala ovcica da je opet poljubim rece VUChe ... kopiraj pasos, osiguranje, medjunarodna dozvola, sta ces ako te pokradu......mais que nada ###$&...dzemper (za amsterdam) - samo jedan, malo cu smrdeti.......vesti iz sporta- povredio se jhgoehgojkovic...punjac za mobilni, punjac za fotoaparat, punjac za GPS, punjac za baterije, punjac za kameru, kasete za kameru, memorijska kartica za aparat-kako se otvaraju ove glupe ambalaze, motornom testerom..vreme sutra hladno i bez padavina najniza temperatura i do -10, magla u jutarnjim casovima-nadam se ne na aerodromu JAPANKEEEEEEEEEEEEE.

kaja0
kaja0 on

Kakvo zezanje na aerodromu!
Eto Kocho da te mi nismo vozili na aerodrom sigurno bi samo dosh'o chekirao 'bagaz', popio kafu i ...odleteo!

AALI posto smo te mi vozili...hihhihi!
Bilo je i magle kao sto si rekao, i avioni su se isprepadali..i Laru smo sreli (ona je posle letela istim avionom sa Sopićem u Minhen-on preko Minhena isao za Madrid!)

Ludo i nezaboravno. :)))

Pretpostavljam da je ostatak puta isao glatko.
Jedva čekam da čujem!

Danas je naravno sinulo sunce kod nas.
Ja sam sinoć isla na novogodisnju Roda de Capoeira ..Brazileja iz in di er!

Have fun!

Nemoj da zaboravis na travel blog...na kraju puta...Pićko i ja ćemo te čekati na aerodromu!
;)

hawkeyepg
hawkeyepg on

aerodromi
evo me na Shipolu-amsterdamski aerodrom. odlozen let za 5 sati a nema magle, nema ni vas. jebem ti avivone, kad ides kolima onda kasnis kad ti hoces i sstanes kad ti hoces. sledeci put u brazil idem kolima...
grozna je tastatura i skup je ovaj internet tako da price iz amsteerdaama i slike saljem kad se dokopam pprisstojnog postrojenja...
naravno da me cekate-to se podrazumeva