Dag van de arbeid

Trip End May 31, 2009

Flag of France  , Rhône-Alpes,
Friday, May 1, 2009

Hoi hoi !

Vandaag, de dag van de arbeid! En het toeval wil, dat we op de dag van de arbeid niet moeten gaan arbeiten!
Dus gaan we vandaag de tijd nemen om aan ons portfolio te werken.
(Het portfolio is een website waarmee we ons eindwerk verdedigen voor de jury - eduweb.khk.be/s5050505 (dit adres in de adresbalk van je internetexplorer slepen)- Let op, het is nog een prematuurtje ;) Op de afgewerkte versie is het wachten tot 2 juni als ik mij niet vergis).

Over onze gezondheid moeten jullie je ook geen zorgen maken, ik heb t net nagevragen en er zitten geen Mexicanen noch varkens in deze wijk. "Opluchting" ;)

Kheb net mn jogging aangetrokken en ben klaar om met Hans een toer te gaan lopen! Ff goed zweten en frisse neus halen en dan sebiet trug verder werken.

Op het werk begint er ook al een beetje vorm te komen in ons project. We hebben nog een maand! Het gaat hard werken zijn, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het ons gaat lukken. De moeilijkste opdracht wordt om de vooropgestelde criteria met elkaar te combineren: Het magazijn moet tegelijkertijd uitblinken in ergonomie/veiligheid/efficiŽntie/esthetiek/ en daarbovenop moet de investering zo laag mogelijk zijn. Dat wordt puzzelen =)

xxxx

tot snel