Entry nummer 6

Trip Start Feb 26, 2009
Trip End May 31, 2009

Flag of France  , Rhône-Alpes,
Wednesday, March 4, 2009

Werkdag 3 en we hebben onze mouwen weer naar boven gestroopt! Ditmaal hebben we de mee helpen picken (de container leegmaken en sorteren..het juiste pakje in de juiste box om verzonden te worden) We doen dit werk om de werking van het bedrijf te kennen. Later moeten we hierover brainstormen of dit een goed systeem is of niet en wat beter kan. Ik heb wel 1 capitale misser begaan, namelijk 1 bestemmingsticket uitgeprint voor 2 (dezelfde) goederen met dezelfde bestemming. Dit kon echter onmiddelijk rechtgezet worden:) Oef!
Na de middag hebben we de werking van de 'binning' geleerd en zelf uitgeoefend. Dit wil zeggen: alle goederen die in de container zijn aangekomen in het systeem scannen en op de juiste plaats in het magazijn zetten. Ditmaal zonder fouten!:p
De rest van onze middag hebben we gevuld met wat persoonlijk bureauwerk zoals al wat brainstormen over verbetermaatregelen enzovoort. Morgen houden we een kleine 'presentatie' met ideeen die we al hebben! Hopen dat ze wat indruk maken:p. Anders gaan ze denken 'ai ai wat hebben we hier binnen gehaald' en dat is niet de bedoeling. Vandaag heeft men ook een foto van ons gemaakt voor in het Toyota-krantje. Onze koppen gaan nu dus heel Europa rond haha.

Bon, vandaag was het maar triestig in MontÚlimar..de hele dag regen. Maar echt gieten gieten gieten! Het weer schommelt hier echt hevig! Dus hopen dat het morgen dan maar 20 graden ofzo wordt;).

Naast de kerncentrales, kunnen we ook van de natuur genieten op onze weg naar het werk. Zo zagen we al een vos en een eekhoorn de weg (veilig) oversteken.
Vandaag hebben we ook geleerd dat rode knipperende lichten aan een treinspoor willen zeggen dat er een trein aankomt:p Gelukkig waren we de trein nog voor:p Geen drama hoor, er reden nog andere autos door dus we wisten niet zeker wat doen..maar toen we over waren zagen we de trein op een 40tal meter naderen. Hij was er dus heel bijna:p

Bon, tot zover het verslagje voor vandaag:)
en ohja, we hebben nog altijd geen nougat gegeten:p.

cheeeeerzzzz
xx