Biken

Carmel's Forest Theater
Read my review - 5/5 stars
blazing saddles

Tuesday, July 17, 2012

Lekker actief geweest vandaag en een fietstocht gemaakt op het schiereiland van Monterey. Wij kwamen langs een aantal mooie golfbanen, huizen en herten langs de oceaan. Vanavond de film Big Miracle gezien in het openluchttheater van Carmel by the Sea. Morgen via Palo Alto naar down town San Francisco om vervolgens de laatste keer over de Golden Gate te rijden naar ons het hotel wat tevens ons eerste hotel was om het een echte roundtrip te maken.

My Reviews Of The Places I've Seen

Loading Reviews

Erna on

Heerlijk, een fietstocht door zo'n mooi landschap. En een film in de openlucht, heel apart! Hopelijk genieten jullie nog volop van je laatste dagen in de States, en kunnen Wieke en Fenne hun felbegeerde Uggs nog aanschaffen :)

Liefs,
Erna

omie Bep on

Goeden morgen allemaal,
Lekker geslapen na een dagje fietsen? Wat een energie en heel gezellig lijkt mij om dat samen te doen.
Vandaag jullie laatste dag in California. Ik ben benieuwd of er vandaag nog iets ondernomen wordt, maar dat horen we morgen.
Ik wens jullie een fijne, leuke laatste dag met lieve groetjes van
Omie Bep

Aad on

Genoten van jullie reisverslagen en foto's. Jullie hebben volgens mij de reis van je 'leven' gemaakt. Nog een fijne dag in in de states en een hele goede thuisreis. Tot ziens in het koude en natte Holand. Het wordt beter volgens onze weerprofeten. Groetjes