USA first stay

Trip Start Jun 28, 2012
Trip End Jul 20, 2012

Thursday, June 28, 2012

wij zijn 1445 plaatselijke tijd ofwel rond middernacht in NL geland in Oakland nadat wij eerder al in Vegas voet op amerikaanse bodem gezet hadden. de reis is voorspoedig gegaan, was erg lang, en helaas heeft wieke haar koffer nog niet, er is een nieuwe terminal (3) geopend in vegas vandaag en die vertoont nog wat afregelproblemen
minivan opgehaald en in file naar san rafael gereden waar we 4 nachten blijven, meteen het dagelijkse budget voor eten en drinken gespendeerd bij de plaatselijke italiaan - colin kijkt zijn ogen uit naar alles wat super size is hier, voor ons is het een feest van herkenning, california is wel erg snel en erg gemaakt naar een eerste impressie na zo'n vermoeiende reis - we zijn er, back on american soil - het voelt goed

Erna on

Hoi daar allemaal,
wat ontzettend leuk om al zo snel een bericht en foto's te kunnen zien!
Vervelend van de koffer van Wieke, is die inmiddels terecht?
Have fun, geniet ervan, neem alles in je op en laat ons maar meegenieten!
xxx Erna

Loes on

Hallo reizigers,
Loekie en ik zijn blij dat jullie goed aangekomen zijn. Leuk, even een berichtje van jullie. Wij vermaken ons hier prima. Het weer is heerlijk. Yvonne, ik heb ook (spier) pijn aan mijn been van het vele lopen met Loekie. Ben ik niet meer gewend en is dus erg goed voor mij.
Leuke vriend, Wieke! Veel plezier allemaal!!!
Doei,Loes