ANCUD (Isla Chiloe)... (Pinguenera)

Trip Start Feb 20, 2013
Trip End May 22, 2013

Where I stayed
13 Lunas Hostel Ancud
Read my review - 5/5 stars

Flag of Chile  , Isla Chiloe,
Tuesday, March 12, 2013

ANCUD ve HOSTEL 13 LUNAS...

Kaldığım en harika Hostel "13 Lunas". Fotoları görünce hak vereceksiniz. Ve bir Hostel'in sıcak havasına kalanların kısa sürede uyumu eklenince harika tatil günleri.

İlk gece gün batımında dinlenme/demlenme sonrası CURANTO yeme denemesi yapacak arkadaşlara katılıp tavuk suyu çorbamı keyifle yedim. Onların mide ağrısı durumunu görünce bu CURANTO'nun bana göre olmadığını bir kez daha teyit etmiş oldum. Ardından güzel bir uyku.

Ertesi sabah Penguenlere merhaba yolculuğu. Penguenler tek eşli. Bir yıl sonra gelip eşini bulup onunla çiftleşiyor. Eylül buraya geliş zamanları. MACELLAN türü penguenler bunlar. Cormoran kuşları ve portakal gagalı ördekler ve buraya özgü kuşlar. Hosteli idare eden gençlerin Land Rover'ı ile gidiliyor. Önce Penguen gezisi ardından çeşitli koylar. Penguenlerin son ekipleri kalmış Mart sonu hepsi güneye göç ediyor, gelecek yıl Eylül'de tekrar gelmek üzere.

Amerikalı arkadşımız Nick ıslak elbisesi ile surf yaptı. Ben kuru kalmayı tercih ediyorum. Los Antiguos'da nasıl o göle girip yüzdüm hale hayret ediyorum. Sağolsun Wilko'nun gazına geldim. :)

Penguen gezisi sonrası Hostel'de nereden aklıma geldiyse mercimek çorbası canım çekti ve maceram başladı. Ben bu çorbaya patates ve havuç rendesi de  koyuyorum.Ama asıl sorun mercimek demeyi bilmiyorum. Artık konuşuyoruz özgüveni olunca attık kendimi markete... Hadi anlat anlatabilirsen MERCİMEK'i. Oldu sonunda LENTEJAS imiş mercimek. İçine katmak için domates, sarımsak, yeşil biber ve zeytinyağını da ekleyince benim çorbam önce büyük tencere ardından da kazana dönüştü. İyi ki de öyle oldu. Colombia'dn Maria'nın yaptığı lazanya ile birlikte tüm hostel cümbür cemaat akşam yemeği. Öncesinde geleneksel günbatımı ve gitar muhabbeti. Seviyorlar Türk şarkıları.

Yemek sonrsı Meksika'lı şair ve yazar Luz (Işık anlamında) ve Brezilya'dan şair Milena ile şiir muhabbeti Orhn Veli'nin anlatamıyorumuna bayıldılar. Bir de benim şiirlerime. Türkçe kayıt ettiler. Güzel gece idi. Bol şarap ve  muhabbet...

13 Mart 2013
Bütün günü size ayırdım. Blog yazıları, foto yüklemeleri ve yedekleme işleri..

Haydi fotolara... (Bunları yüklemek bazan 4-5 saatimi alıyor. hazır internet bağlantısı iyi iken hemen başlayalım)

Sevgiler...

My Review Of The Place I Stayed

Loading Reviews

Post your own travel photos for friends and family More Pictures

Comments

cahit dilek on

Sen Türkiye'nin Kristof Kolomb'usun koçum. Hele dönüşe kadar sakalı kesmezsen tam Kolomb olacaksın. Durmak yok yola devam. Unutma Atatürk'ün dediği gibi hiç durmamamk üzere yürümeye karar verenler asla ve asla yorulmazlar.

Nihani Bayindir on

İyi gezmeler Gürcan Bey, yolun açık keyfin bol olsun.

Orhan on

Yazılarınızı ve fotoğraflarınızı GİD Bülentle, serviste gıptayla inceliyoruz. İnternetten de olsa sizinle yolculuk güzel. Darısı başımıza...

Aozkara on

Bize çorba yok mu :)

Aysegül on

Wish I were there!

hakane
hakane on

Abicim yılda bir kere geri gelip eşini bulup çiftleşen hayvana "tek eşli" deniyorsa bize ne deniyor peki? :-)
Bence bu penguen hayvanları sadakat konusunda işin kolayına kaçıyorlar.
Yav bir de o paytak halleriyle o sarp kayaların kovuklarına nasıl tırmanıyorlar bunlar? "Yılda bir'"in verdiği enerji olsa gerek...

gulgun on

gurcan slm,elıf naz ıle bırlıkte yazı ve fotolarına bakıyoruz.hersey cok guzel ve keyıflı gorunuyor.dılerım sen donmeden Bulent de gelmıs olur,sana hosgeldın derız bırlıkte.I hope my wısh comes true! Cıao!

akin bozkurt on

helal olsun seni takip ediyoruz