PERITO MORENO BUZULU

Sunday, February 24, 2013

24 ŞUBAT 2013

PERİTO MORENO

El Calafate kentinde gorulebilecek tek etkinlik bu diyebilirim. Ama bu etkinlik de dunyayi buraya cekmeye yetiyor. Tum Patagonya genelinde oldugu gibi burada da yurume parkurlari var ama El Calafate sadece Perito MOreno yakindaki diger benzer etkinlere gidis icin ana nokta...

Perito Moreno tarafından bulunduğu için bu isimle anılan buzulun ortalama yüksekliği 74 metre.
Cok guzel hazirlanmis yurume parkurlarindan 4-5 adet degisik acidan oturulup saatlerce seyir imkani olan bu milli park turizm acisindan buzul gezi merkezi.

Dünyanın üçüncü sıradaki tatlı su rezervi olarak tanımlanmış. Ancak goruntusu digerlerinden daha etkileyici ve ulasimin kolay olmasi nedenile one cikmis.

Kırılma sesleri cok etkileyici. Oturup saatlerce seyrederken gelen bu sesler doganin gucunu, heybetini hissettiriyor. Buzların kopma ve o kadar yüksekten dusmelerini izlemek etkileyici.

Fotoğraf çekmeye doyamadım.

Saatlerce oturup seyrettim.

Seslerini kayıt ettim.

Müthiş... Müthiş...

Comments

Günseli on

O müthişliği biraz olsun bize fotoğraflarla yaşattığın için teşekkürler dayımm,gerçekten enteresan bir gezi oluyor seninle beraber gibiyiz,mutluyuz ama çok özledik şimdiden,öpüyoruz...

Cüneyt Güven on

Gürcan Bey,
Müthiş yerler geziyorsunuz. Fitz Roy ve Torres del Paine'de benim için de mate yudumlayın.
Selamlar...

selcuk on

inanılmaz fotolar, dünya harikası bir yer... iyi gezmeler gürcancım...

ISIL on

Tek kelimeyle muhteşem...Yerinizde olmayı ki istemezki...Kendinize iyi bakın.

Berrin Cerrahoglu on

Gerçekten muhteşem.

Güray on

Agabey süpersin devam.....

polat kaya on

değerli komutanım...resimler muazzam yanınızda olup fotoğrafçılığınızı yapmak için neler vermezdim :) umarım her şey planladığınız gibi gidiyordur,şans ve keyif her daim yanınız da olsun... sevgiler saygılar

pamuksuz on

Thats awesome! Planned change is good. It is being the best, giving your best, and doing your best-on purpose. Make sure that u activated "Avoid The Ghetto Route" on your GPS module;)
We are (all) happy for you sir..

sinan on

Muhteşem fotoğraflar, sağolun...

Kürsat on

Bence de Müthiş... Bu manzaranın yaşattığı heyecan da harika olmalı. Resimlere bakarken kendimi senin yerinde hayal edip ben bile bayağı heyecanlandım :)

Ethem Torunoglu on

! magnifico !

dc1976
dc1976 on

Muy lindas las fotos que posteaste realmene un gusto haberte conocido fue una experiencia muy agradable ¡¡¡¡¡

Muy lindas las fotos , realmente un gusto haberte conocido fue una experiencia muy agradable ¡¡¡¡¡

gokhntrapezo on

mükemmel

Karayel on

Yürü be oğlum... Seyahatine imreniyorum.

roxane from france on

Awesome! Is it easy to get there ?