GETTING USED TO BUENOS AIRES...

Trip Start Feb 20, 2013
Trip End May 22, 2013

Flag of Argentina  , Capital Federal District,
Thursday, February 14, 2013

Merhabalar, Hola, Hello

Yorum yazan ve benimle birlikte gezdiğini hissettiğim herkese sevgiler, selamlar.

Gracias a todos que siguen y envían los mensajes a mi blog.

Greetings and thanks to everyone who follow and send messages to my blog.

Gezdiğim yerlerle ilgili aldığım diğer notlar da dahil sonradan bu sitede veya yazılabilecek bir kitapta şekillenecek. Mümkün olduğu kadar resim ile fikir vermek istiyorum. Gezi başındaki disiplin sonralardan kaybolur diyorlardı gerçekmiş. Şehre iyice alışmaya başladım, otobüsler, güzergahlar, mekanlar. Tabii ki daha birçok yer ve etkinlik vardır.

Öncelikle 13 Şubat ve sıcaklık 33 derece ve nem de var. 10 gün evvel Ayvalık'ta ve İzmir’de yaşadığım fırtına ve soğuk havaya bakınca tebessüm ediyorum...

TRAFİK ve KORNA...

Kimse bundan böyle bana gelip de "yurtdışında bir tane bile korna sesi duymadım" demesin. Arjantin İstanbul'a yakın nufüslu belki de aynı, caddeler güzel ama araba kullanma tarzları korkunç. Sonderece seri ve hızlı korkutucu araba, otobüs kullanımı var ve KORNA... Korna alışkanlığı Türkiye'de gördüklerime çok benzer. Hatta daha deli edici manasızlıkla..

LA BOCA, EL CAMINITO...

Resimlenmesi keyifli, fakir, tango ile öncelikli özdeşleşmiş turistik etkinliklerin para getirdiği ve meşhur takımı BOCA ve stadı "La Bombonera" ile La Boca mahallesi.

El Caminito bu mahallede kısacık bir sokak.

BOCA TARAFTARLIĞI...

Dün Lİbertedores kupası maçı vardı Boca Juniors'un. Meksika'dan bir takınla oynayıp 1-2 kaybettiler. Maça girmedim ama maçın öncesinde bazılarıyla konuştum, fotoğraf çektim, maç sonrasında izledim. Ben delicesine taraftar olamadım ama bizim taraflar kadar ateşli ve gözlerini tamamen taraftarlık perdesi bürümüş, TUTKULU insanlar gördüm. Cebinde sadece eve dönecek otobüs parası ile gece yarısına kadar maçta...

PUERTO MADERO

Şehrin eski liman bölgesi. Şimdilerde nitelikli özel tasarlanmış restoran ve barlarla çevrili.

Beni fazlaca etkileyen bir yeri olmasa da aynı Londra’da Thames nehri üstündeki gibi müzeleştirilmiş tarihi fırkateyni "Presidente Sarmiento"...

Denizcilerin hayatları kadar benzer hayatlar ki, deniz yaşamı ve kültürü ülkeye bağlı değil. Temelde aynı ruh. Yazacak çok şey var ama zaman yokluğu diyelim ona sığınalım.

Fotolarla başbaşa bırakıyorum sizi...

Comments

Didem on

Gürcan gerçektende seninle birlikte geziyor gibi hissediyor insan kendini.Benimde bi gezesim gelmiş anlaşılan :)

Enis on

Gürcan, nefis fotograflar. Oralara mı yerleşsem?..

Sinan on

Fotoğraflar şahane...

Berrin Cerrahoglu on

Hrşey çok güzel gidiyor galiba.