Koh Chang 2

Trip Start Feb 09, 2014
Trip End Mar 02, 2014

Flag of Thailand  , Trat,
Wednesday, February 26, 2014

Vandaag besloten we een scooter te huren om het eiland wat verder te verkennen. Zeer handig want het is hier redelijk heuvelachtig en in de volle zon lopen valt niet mee. Onze eerste stop was aan een viewpoint met en zeer mooi zicht op de oceaan en de omringende eilanden. Een cappuccino en wat fruit later, konden we onze tocht verderzetten naar de watervallen van Khong Plu. Op zich niet de meest spectaculaire waterval die we ooit al hadden gezien, maar de wandeling naar en de duik in het water maakte de tocht zeker de moeite waard. Na de waterval de andere kant opgereden richting de pier van Baolong Bao. De pier is zo'n 200m lang en was vroeger volgebouwd met huisjes van de vissers. Nu is elk huisje een souvenirswinkeltje of restaurant geworden. Het zicht aan de voortoren was echter wel prachtig.
Nog wat verdergesnord tot we een mini-strandje met 2 reggae-restaurantjes tegenkwamen.
Ideale stopplaats dachten we en hadden nog gelijk ook. Superlekkere lunch van groene curry uit een cocosnoot.
We besloten nog wat verder te rijden maar kwamen al gauw uit aan einde van de (voor ons) berijdbare weg waar we nog een chai-tea dronken in the middle of nowhere en dan teruggebold naar het mini-strandje voor een heerlijke massage op het strand. Nog een milkshake en gefrituurde bananen met chocolade om ons te sterken voor de terugweg en dan richting hotel om van zonsondergang te genieten vanuit de hangmat.

Morgenvroeg vertrekken we naar de laatste stop van de reis: Bangkok!

Marleen on

Dit is om echt jaloers op te worden ... !!!
Zijn jullie er zeker van dat maandag zwaar gaat zijn?
Geniet nog ten volle van de laatste dagen en bedankt dat jullie steeds de tijd namen/nemen om ons thuis te laten meegenieten!
Groetjes en tot binnenkort
Ma

Anne Vanwesemael on

Het vakantiegevoel is bij mij volledig aangewakkerd. Geniet van jullie trip!