Bahía Drake 2

Trip Start Nov 30, 2012
Trip End Dec 24, 2012

Flag of Costa Rica  , Puntarenas,
Wednesday, December 12, 2012

Vandaag uitgeslapen tot 8u30/vroeg opgestaan en een boek gelezen. Na een echt tico-ontbijt (bonen en rijst)/continental breakfast onze bagage een beetje geherorganiseerd en een paar inkopen gedaan in 'el supermercado local' zodat alles klaar is voor het vertrek naar Parco Nacional Corcovado morgen.
In de namiddag nog naar een strandje in de buurt gewandeld en daar een warme duik in de pacific genomen/wat verdergelezen op het strand. Toen we in de verte donkere wolken zagen en donder hoorden, keerde we terug om net voor de tropische stortregen een cafeetje binnen te duiken voor een frisse batido gaunábana/canada dry.
Na een frisse douche wat relaxen in de hangmat op het terras met een lauw pintje en nu nog wat heerlijk tico-food zodat we klaar zijn voor ons Corcovado-avontuur morgen (wat hét hoogtepunt zou moeten zijn van onze reis).

De kans is reëel dat we tem 16/12 geen internettoegang hebben. Als je dus niets van ons hoort zijn we dus
- verloren gelopen in de jungle
- opgegeten door een krokodil
- ergens waar we geen internet hebben

Gsm bereik zou wel in orde moeten zijn maar je weet maar nooit...

Verblijven 2 nachten op Corvovado dus normaal gezien vanaf de 15de terug internet!

Kruipen nu onder de wol (of beter het muskietennet) want hebben morgen ons ontbijt om 5u15