Bahía Drake 1

Trip End Dec 24, 2012

Flag of Costa Rica  , Puntarenas,
Tuesday, December 11, 2012

Na een lekker ontbijt bij Jumanji, spullen al ingepakt maar eerst de
Kung-fu les (we suck)!!!:-) Eigenlijk best lastig, maar onze Italiaanse masters deden hun uiterste best om hun liefde voor Kung-fu over te brengen.
Na het uitchecken met onze (te zware) rugzakken de rivier door en een steile helling op waar het canadese gezin ons godzijdank had opgewacht met de pickup-truck die ze besteld hadden. Met de rugzak en de twee klein mannen in de laadbak van de pickuptruck en dan verder de berg af, op weg naar onze volgende hostel bij het strand. Tijdens het inchecken direct ons vervoer naar Corcovado ( vertrek de 13 de) geregeld. Nog een wandeling langs het strand (waar we prachtige ara's zagen), een verse kokosnoot (gevonden op het strand, maar blijkt dat drinken zonder rietje toch niet zo handig is) en daarna een verfrissende koude douche! Als afsluiter van de dag zalig relaxen in de hangmat op ons terras en een lekkere maaltijd met onze buren ( een Canadese en een Duitse, allebei alleen op reis).