In drum spre Honolulu

in avion

Flag of United States  , Washington
Sunday, June 20, 2010

Ora 10:10am. Alaska Airlines ofera WiFi gratis si asa putem posta noutati despre noi in real time mode. :-)
Azi toata lumea s-a trezit la 6 am si miscat repede cu veselie spre iesire. La urma urmei azi mergem la plaja, nu? In 10 minute eram iesiti cu totii din casa, bineinteles dupa ce am luat si ultima pilula pentru febra tifoida. Ca de obicei fetele erau primele afara. In fata casei astepta o limuzina asa ca s-au intors inapoi in casa tipind de bucurie.
Am ajuns cu bine si repede la aeroport unde toate terminalele erau super aglomerate. Nu le mergeau benzile de bagaje si ni s-a spus ca s-ar putea sa nu ajunga bagajele cu noi. Dupa ce am lasat bagajele ne-am dus sa ne bem cafeau si la Stabucks nu le mergea nici lor sistemul. Pe un alt monitor mare se vedea cum Windows reseta. Aeroportul nostru nu se trezise. :-)
Pina la urma am urcat in avion la timp, am asteptat cam o jumate de ora sa aduca totusi aia bagajele si acum sintem in zbor. Toata lumea de aici merge in Hawaii asa ca e o atmosfera placuta de vacanta si veselie in jur, cu toate intirzierele din aorport.

Pe curind... Anda astepata laptopul asa ca trebuie sa inchei repede... :-)