Letiste

Flag of Czech Republic  ,
Tuesday, February 24, 2009

Prestup v Miami probihal docela dramaticky. Dle letenky jsem mela 3,5hod

Pristali jsem sice drive, ale nase misto na letisti bylo zabrano polamanym letadlem. Chvili trvalo nez nam nasli nove misto. Pak sme cekali, az se dostavi obsluha a necha nas vystoupit z letadla.
Pote jsem podstoupila kontrolu pres imigracni, vcetne otisku prstu. Opet se me dotazovali coze se to stalo s mym vizem, zda jsem ho vyprala.../jen mi zmoklo v Tasmanii/
Utikala jsem pro batoh, ktery nejel dobrych 30min. Uz mi zbyvalo 1,5h do odletu.
Popadla sem batoh nasla spravnou halu a hle obrovska fronta do Londyna. jeste pres dalsi kontrolu, tentokrat jsem nepodstoupila zadnou drogovou prohlidku jako pri ceste sem.

Priznam se, ze sem toho mela plny brejle a byla sem rada, ze sedim v letadle. Ale na stejne ctyrce- prostedni ulicka sedelo i male dite... Nastesti uslo.
Letadlo bylo uplne narvany, ale obsluha, jidlo, piti, zabavny TV program, vse pefektni.

V Londyne jsme byli presne a mela sem na presun z Heathrow na Gatwick cca 6hod.
vcetne shoppingu, ktery jsem si absolovovala na Hammersmithu.
Tam jsem se uplne zapomnela, jak uzasne se tam nakupovalo a tak tak jsem stihala bus na letiste.

Opet me zde cekala nekonecna fronta na odbaveni, ale vse dobre dopadlo.
Uz sme sedeli v letadle, ale porad se nezavirali dvere, hlasili, ze mam drobnou poruchu. Cekali jsem na inzenyry az zkonzultuji zavadu s kapitanem. Po hodine se to nejak vyresilo a konecne sme leteli na Evropou.

Se zpozdenim, ale v poradku jsem ve 22h dorazila na Ruzyn, kde na me uz cekal Honza.