Palm Springs

Trip Start Mar 12, 2013
Trip End Apr 17, 2013

Friday, March 29, 2013

Så går turen retur til Californien efter nogle dage i staten Arizona.

Vi glæder os til at holde "weekend" og intet andet lave end bade bade bade.

Vi kørte fra 25 grader i Las Vegas for at komme til 17 grader i Williams. Der var endda nattefrost - så vi har også prøvet lidt "vinter" ��������
Nu er vi på vej mod 35 grader - så kan det vist ikke blive bedre.

På vejen har vi været inde i Joshua Tree National Park - man kunne køre igennem til Palm Springs, men vi vendte om da Marius var lidt køresyg, og vi ikke kunne få at vide hvor lang tid det ville tage.

Vi takker lige Lene og Niko for lån af Annual Pass, det har bragt os gratis ind tre steder - det var dog tæt på at blive konfiskeret af en emsig Park Ranger allerede ved første brug i Redwood skoven - vi havde lige glemt det med underskriften og jeg skulle skrive under to gange før ham troede på mig - det blev også en spændende historie om at jeg havde skiftet efternavn siden vi købte det ������

Palm Springs er amerikaners ferieby og her er bare skønt - det ligger ude midt i ørkenen med bjerge omkring. Det er som at være i en kulisse.

den lille gågade er rigtig hyggelig og der er for engang skyld ikke fyldt med alle de typiske junk-restauranter, så vi har nydt lækker mad og sluttet aftenen med ColdStone is - mums.