De laatste uurtjes in de U.S.A.

Trip Start Jul 07, 2012
Trip End Jul 28, 2012

Flag of United States  , Arizona
Saturday, July 28, 2012

Hoi allemaal,

Vanmmorgen nog rustig uitgeslapen en de allerlaatste iinkopen gedaan. Tessa en Inge voor het eerst voet gezet in 'Ross dress for less', daar heb je toch wel een aantal uurtjes nodig om rustig te snuffelen tussen alle kleding en andere zaken!  Maar we hebben het keurig bij een uurtje gehouden....maar achteraf gezien hebben we wel spijt dat we niet wat meer gewinkeld hebben (als daar al tijd voor was).

Alle spullen uitgezocht op de hotelkamer en verwerkt in de tassen en koffer (ook nog een extra gekocht, we kwamen wat ruimte te kort), daarna op weg gegaan naar Alamo met voor de laatste keer country muziek uit de autoradio op de achtergrond. Een gevoel van heimwee kwam om de hoek kijken want dit was toch wel wat anders dan een vakantie naar Frankrijk!
De auto inleveren ging snel en de shuttlebus naar onze terminal was er ook al.

Bij de security ging elk persoon door de bodyscan maar dat was zo gebeurd. Na wat winkeltjes gekeken te hebben zitten we nu bij onze gate te wachten, nog een uurtje dan zal het boarden beginnen.

Zenuwtjes vinden zich een weg bij deze of gene, de dames weten nu zeker dat stewardess zijn geen geschikt beroep voor hen is :)
De terugvlucht duurt ca 9.30 uur, een uur korter dan de heenvlucht gelukkig. Nu maar hopen dat we voor vertrek geen 2 uur in het toestel hoeven te zitten vanwege probleempjes met 'het papierwerk'... In Londen nog een uur of 3 wachten en dan op naar Nederland!

Good day to y'all folks!

PW & M on

Jullie bedankt voor dit kei gaafe verslag. Wij kunnen nu helemaal niet meer wachten om ook te gaan!