Tja....

Trip Start Jul 07, 2012
Trip End Jul 28, 2012

Flag of United States  , Arizona
Friday, July 27, 2012

Tja, hier is dan het verslag van onze laatste officiŽle vakantiedag.
We hebben lekker uitgeslapen en op het gemakje ontbeten in het hotel (hoorde weer bij de overnachting). Als hartig broodbeleg was er:  gekookte koude eieren. Punt.  Verder nog een kuipje jam of wafels die je kon laten bakken en minimuffins. Maar goed, het was ontbijt.  De vernevelaars waren aan boven het terras waar we ontbeten want natuurlijk was het al weer boven de dertig graden 's morgens vroeg!

Vertrokken richting Phoenix, zonder bijzondere omwegen want het was rechtstreeks al een uur of vier rijden.  Wel een paar keer gestopt voor een foto, alweer benzine (de auto loopt ca 1 op 5.5 - 3,8 ltr V6 285 PK)  koffie of frisdrank natuurlijk.

Om half vier bij het hotel, alles alvast uit de auto gesleept (er verzamelden zich heel wat losse tasjes etc. op de achterbank) en eerst lekker gaan zwemmen.  Dit keer water van normale frisse temperatuur gelukkig en na een kwartier was er weer niemand te bekennen in het bad! Tessa had haar oog al laten vallen op de fitnessruimte vlakbij het zwembad met loopbanden maar daar zouden we later nog wel gaan kijken.

Lekker wat gedronken op het balkon bij de kamer (het was dan wel ongelooflijk heet buiten maar wat doe je als het de laaste dag is dat het kan)! En om een uur of zeven naar beneden gegaan om een hapje te eten en in te checken voor de vluchten van morgen.  Aangeschoven aan een tafel met bijbehorende tv (!) en drinken + ribs besteld voor ons vieren.

Na een lang praatje met de serveerster (er zijn al zoveel Amerikanen geweest die een praatje beginnen, moet je voorstellen dat je in Nederland in de bus zit en er vraagt iemand aan je 'goh waar kom jij vandaan?'!!! Wij zouden verschrikt of geirriteerd een andere kant opkijken waarschijnlijk....) zijn we na het eten de passen gaan uitprinten en hebben nog wat gespeeld met wat voor ons eerst een groot tv scherm leek maar een smart tv bleek met touch screen.

Nog even in de fitnessruimte de apparaten uitgetest,  schitterende loopbanden met instelbare fan en elke band een eigen tv + vier bekerhouders!  Ha ha daar kun je het wel op uithouden!

We hebben ook gevraagd of we de kamer morgen wat langer kunnen gebruiken en dat kan gelukkig.  Nu hoeven we pas om 3 uur uit te checken, dat is de tijd waarop we richting Alamo wilden gaan om de auto in te leveren.  We vliegen om 19.25, moeten er 3 tot 4 uur van te voren zijn.

Grappig was dat we net op de kamer terug kwamen, -nog nooit hebben we zo'n rotzooi gemaakt als vandaag, alles ligt los verspreid en uitgestald-  bleek dat er een magnetron gebracht was ondertussen.  Die arme persoon zal wel gedacht hebben!  Er was gelukkig 1 plek vrij op het bureau want daar stond de laptop en die hadden we mee naar beneden....  Schaam!

Afijn,  wie weet nog even tot morgen als er nog wat te melden valt, we gaan dan rustig nog even een extra koffertje kopen zodat we wat makkelijker alles kunnen inpakken.

Alvast bedankt voor het lezen allemaal!
Eddy, Inge, Martijn, Tessa

Marcel on

Goedenmorgen ( althans hierzo ) Fam Jansen,

Je zal dit wel pas lezen als jullie thuis zijn maarrrrrrrrrrrrr
een hele goede, zorgeloze en veilige terug reis vanuit Phoenix.
We zien jullie wel als je thuis bent.

gr

Fam Voerman