Een dag in San Francisco

Trip End Jul 28, 2012

Holiday Inn San Francisco Golden Gateway
Read my review - 3/5 stars

Thursday, July 19, 2012

Vandaag zijn we op tijd op pad gegaan,  heerlijke koffie met een broodje gekocht bij Starbucks hier om de hoek, vanaf daar met de Cable Car vertrokken richting de pieren. Een hele happening, de straten zijn nog veel steiler dan we dachten! We hebben o.a. Pier 39 bezocht, een paar zeeleeuwen gezien (de meeste zijn rond deze tijd van het jaar vertrokken). Lekker een bakje vis/frietjes gegeten ingesloten door meeuwen die graag een hapje mee wilden eten.

Vanaf daar met een bus naar de Golden Gate brug gereden en alles uitvoerig bekeken daar. Het mooiste was haast nog de kolibrie's die we zagen! Eddy en Martijn zijn de brug nog een stuk opgelopen. Later zijn we (Tessa en Inge) bij Macy's beland, daar moet je toch ook geweest zijn, maar alle kleding bleek flink boven budget! Weer terug gekomen met de Cable Car naar het hotel, lang wachten en we moeten op de plankjes buiten de Car hangen want ze zijn overvol steeds.

We hebben hier in het hotel net lekker gegeten en gaan onze vermoeide voeten nu laten rusten in het net te kleine bed...
Morgen een lange dag voor de boeg, via Highway 1 naar Pismo Beach. Het zou een prachtige weg zijn om te rijden met veel bezienswaardigheden.
Tot morgen dan weer!

My Review Of The Place I Stayed