Stad!

Trip End Jul 28, 2012

Holiday Inn San Francisco Golden Gateway
Read my review - 3/5 stars

Tuesday, July 17, 2012

Na een lekker ontbijt -als het ontbijt 'complementary' is hebben we tot nu toe altijd wegwerp borden en bestek gekregen, natuurlijk wel biologisch afbreekbaar, misschien is dat goedkoper dan een extra personeelslid en afwasmachine?- zijn we op weg gegaan naar Mariposa grove. Weer een half uur slingerend omhoog gereden Yosemite in, toen met de shuttlebus naar de reuze Sequoia bomen gereden. Dat hadden we ook niet willen missen, wat een gigantische bomen zijn dat. In een uurtje tijd liep je een pad wat langs de reuzen kwam.
We hebben nog even pootje gebaad in een rivier en zijn rond half twee op weg gegaan richting San Francisco. Een heel ander verhaal na al die natuur! Drukke Highway's, links en rechts ingehaald worden, niet echt ontspannend meer. Na zo'n 4 uur rijden zijn we via de Bay Bridge aangekomen bij het hotel. Parkeerkosten in de parkeergarage van het hotel: $ 40,-- PER DAG!
We hebben een kamer op de 20e verdieping en we gaan er met een lift naar toe waar je oren van onder druk komen te staan zo snel. Het zwembadje is op de 6e etage gewoon buiten. Tessa en Inge ruilen de drukke stad liever in voor de beren in Yosemite, Martijn vindt de grote steden wel interessant en Eddy is geen stadsmens maar wil het wel allemaal een keer gezien hebben. Afijn, we slaan ons er door heen en gaan morgenochtend op weg naar de belangrijkste bezienswaardigheden.  ... Het kan ook nog zo zijn dat we morgenochtend gewekt worden door schilders die de buitenkant van het hotel onderhanden nemen, de kabels hangen voor ons raam.
Tot morgen maar weer!

My Review Of The Place I Stayed