Geen voeten meer

Trip Start Jul 07, 2012
Trip End Jul 28, 2012

Flag of United States  , Nevada
Sunday, July 15, 2012

Gisteren de dag begonnen met een koffie halen bij Starbucks (Inge), er is op de kamer geen koffiezetapparaat. Er zit een Starbucks in het hotel maar die kon ik nergens meer vinden dus maar naar buiten want daar zit er ook een. M et de koffie weer naar de kamer terug, linksom vanuit de lift en daar is de hele lange gang met kamernummers... welke was het ook al weer.... geen idee! Dus maar ongeveer gokken, ik had een niet storen kaart buiten gehangen, maar daar waren er meer van. 3 deuren geprobeerd maar geen geruststellende piepjes ... Eddy en de kinderen kon ik niet bellen... gelukkig had ik bij de 4e poging geluk en was ik weer binnen!
We hebben een nieuwe fotocamera bij Best Buy gekocht, een heerlijk stuk brood laten beleggen bij een 'Sub' als lunch, inkopen bij Wallmart gedaan en de rest van de dag op de Strip doorgebracht. Met de bus naar het begin gereden en o.a. in Mandalay Bay het Aquarium bezocht (gewoon net als in een dierentuin zo groot), weer alle verlengde hummer limo's en anderde dure auto's bekeken, lekker gegeten van het buffet in Excalibur (met krabbepoten en al), in Ceasar Palace de forumshops bezocht waar we echt onze ogen uitkeken hoe groot het daar is, er bijvoorbeeld  een van de grootste H&M winkels ter wereld te vinden. Uiteindelijk zijn we om 23.00 bij ons hotel beland, Martijn en Eddy waren nog even het Wynn bekijken en Tessa en Inge gingen alvast een plekje zoeken voor de show van ons eigen hotel waar we zowaar op een VIP tribune mochten staan als hotelgast zodat we niet in de mierenmassa hoefden. Afijn, na een douche (wel nodig het was buiten nog 28 graden) zijn we lekker gaan slapen.

Vandaag op weg naar Bishop, een aardig stuk rijden maar ach, we hebben geen haast natuurlijk!

Patricia & Marco on

PeeWee rules!!!!!!!!

Marcel on

Prachtig om jullie zo te zien genieten. Hier is het nog steeds PET !!! weer. Net weze shoppen en zag dat he buiten 13.5 oC was met regen. Met de kerstdagen was het nog warmer. gr uut Erremuu