Hap Hap

Trip End Jul 22, 2013

Flag of Australia  , Western Australia,
Friday, June 21, 2013

Hallo iedereen,

Een ontspannen dagje was het vandaag. Zo werden we eens niet wakker van een wekker en hadden we voor tien uur nog geen meter gereden.

Na te zijn vertrokken van de camping zochten we de 'beschaving' van een echte shopping mall op. Hier moest even wat kleding en voeding worden ingeslagen. Hierna namen we afscheid van het verrassend aangename Broome.

De volgende stop was bij een enorme krokodillenkop niet ver van de weg. Hierachter lag een wildlife park waarin kennis gemaakt kon worden met diverse bewoners van tropisch Australië, de zoutwater krokodil in het bijzonder.
Zoals altijd wanneer het dieren betreft, was dit bezoek een schot in de roos voor M&J. Na het bezoeken van alle kangoeroes, wallaby's, wallaroos, emoes en dingo's, kon vooral het verscheuren van vissen en kippen door meerdere vijf meter 'future handbags' op ruim applaus rekenen. Als toetje kon er ook nog een mini-versie geaaid worden. De dag was weer geslaagd.

Om alvast weer wat terrein te winnen voor morgen, hebben we nog een klein stukje gereden richting het oosten en staan we (lekker cheapie) nu op een parkeerplaats langs de weg. Slapen maar!