Afskeds- og fødselsdagsfest for familien

Trip Start Nov 25, 2011
Trip End Feb 03, 2012

Flag of Denmark  , Central Jutland,
Saturday, November 19, 2011

Af Dorthe

Så kom dagen, hvor vi havde inviteret familien til en lille afskeds-og fødselsdagsfest. Det er nu sidste weekend inden afrejsen på fredag og sidste mulighed for at se meget af familien, da jeg tager på kursus i København mandag formiddag og først vender hjem igen torsdag aften.
Mor og Christian havde overnattet hos os efter fredag aftens fødselsdagsfest hos Peter K, så der var hygge allerede fra morgenstunden. Efter morgenmaden fik mor og Lars ordnet de sidste indstillinger på Skype så det er muligt at snakke sammen undervejs på rejsen.
Om formiddagen kom vores venner Mads og Karina og deres to døtre for at sige på gensyn. Mads fik ornet min telefon og arbejdede på, at få videokameraet og computeren til at "spille" sammen, hvilket desværre ikke lykkes.
Til eftermiddagskaffe kom familien så. Vi fik kaffe med æbleskiver - lidt dansk jul skal vi have- og var så ude at strække benene i det fri for at samle appetit den den "danske" middag, som bestod af kalvefrikassé med gammeldags æblekage til dessert. Det var en rigtig hyggelig dag og aften, hvor alle hyggede sig ikke mindst børnene.