On the Rails pt.2

Platskart

Flag of Russia  , Siberia,
Tuesday, October 19, 2010

Korkeuserot ovat paljon suurempia kuin meillapain. Junassa on mukavampi istua tai levyttaa sen pujotellessa makien valista tehden pienta liiketta sivulta toiselle. Junassa on nyt jotenkin hiljaisempaa ellei juttele Laurin kanssa. Ihmiset vieressa vaan istuvat ja tuijottavat eivatka edes lue mitaan. Syovat kaikenlaisia herkkuja joita selvasti jo kokeneina junailijoina ovat osanneet varata matkalleen mukaan. Meidan evaat ovat kohtuullisen laihat - kolme purkkia papuja, kolme jotain erilaista lihasailyketta joiden sisallosta emme mitaan tienneet (nauta purkin kyljessakin oli vain suuntaa antava vihje), seka leipapaketti, pari pakettia meetwurstia venajan tapaan ja Oltermannin valmiita juustoviipaleita jotka piti syoda pilaantumisriskin pelossa jo ensimmaisella ruokailulla pois. Ainiin, ja lisaksi viela muutama yksittaispakattu pikapuuropussi jotka olin ottanut jo kotoa matkallemme mukaan. Kuumaa vetta kun oli tarjolla samovaarissa jatkuvasti. Emme onnistuneet saamaan lippuja ostaessamme paikkoja samasta loossista, joten olemme muutaman loossin paassa toisistamme. Olen alapunkassa kaytavan vieressa eika ylapetiini ainakaan viela ole tullut ketaan. Ehkapa myohemmin.

-E-

Eemeli on

Vihdoin sisipuurot päässeet käyttöön :)

ensio
ensio on

Joo ja kylla on maittanutkin ihan uudella tavalla :)