2 knap saa imponerende dage hos gaestfrie Varida

Varida fra CouchSurfing

Flag of Indonesia  , Bali,
Wednesday, February 24, 2010

Videre i programmet. Denpasar paa Bali er mere scooter-trafik-kaos end den er breathtaking.
Vi ankom ved middagstid i lufthavnen og tog en taxa direkte til vores CS vaertinde som desvaerre havde misforstaaet vores ankomsttidspunkt. Vi chillede i hendes fine forhave i nogle timer og blev serviceret af hendes houskeeper.
Byen er kaotisk, men Varidas lille have var heldigvis en dejlig lille fredfyldt oase - dog med 4000 myg til Elinas venstre ben, oev!
Vi besluttede os hurtigt for at tage videre til noget mere fredfyldt.

Vi blev opsoegt af en rigtig flink Bemo (minibus) driver, der lynhurtigt fik en aftale i hus med os om at transportere os videre. Han naaede dog lige at udnytte vores turist-naivitet og fik os med til "vidunderligt kulturelt must-see ildshow". Typisk.

andersogmette
andersogmette on

Hvor er det bare fedtfedtfedt at se jer. I stråler så nyforelskede. knus far/Anders

Klaus og Anette on

Hej Elina og Troels, det ser ud til at være meget hyggelig og rart, godt at høre fra jer, der er kommet feriekort så det bliver ordnet på mandag d, 8/3 knus og kram Klaus og Anette