Hola Montevideo!

Trip Start Jan 18, 2005
Trip End May 16, 2005

Flag of Uruguay  ,
Wednesday, February 2, 2005

Her sitter jeg paa bussen fra Colonia til Montevideo og kjeder meg :)

Kom her den 2. februar og tok inn paa et litt bedre hotel foerste dagen. Trengte aa legge meg ned i en god seng og bare slappe fullstendig av. Gikk bare rundt aa orienterte meg paa dagtid og fant utav hvor div. reiseselskaper og flyselskaper hadde kontorer slik at jeg kunne fikse flybillett til Rio hvis det skulle bli aktuelt. Gikk og la meg tidlig og laa aa saa paa seinfeld og en film foer jeg sovna - deeeeligt :)

Dagen etter tok jeg inn paa Red Hostel som anbefalt av gjengen fra bergen + Jan Erik og det virket helt topp. Traff de svenske jentene vi var med i Buenos Aires og var med dem paa en bar hvor en bekjent av dem spillte munnspill :) Dro tilbake til hostellet og avsluttet med en del pils paa loftterassen sammen med noen andre fra england, usa og brasil:

(Fra venstre: Sofia, Karina, 4 gutter fra Sao Paulo, Anne (Wales?), Tabi (USA) og Catherine fra Storbritania)

Morgenen etter fikk jeg beskjed om at jeg har overnatting under karnevalet i Rio saa da kjoepte jeg flybillett og reiste dit dagen etter (5. februar).

Dessverre vanskeligere aa komme med bilder naa, for i Buenos Aires fikk jeg bilder fra gjengen jeg hang med der... Er ikke saa mange av de bildene jeg har lagt ut som jeg har tatt selv, dessverre.. Det er ikke alltid jeg husker, orker eller foeler det er trygt aa ta med kameraet, men skal proeve aa skjerpe meg saa dere faar samme dekning som foer!

Uansett, "next entry" for Rio De Janeiro...