Laidback Colonia de Sacramento

Trip End May 16, 2005

Flag of Uruguay  ,
Sunday, January 30, 2005

Kom hit den 30. januar og skal bli her til 2. februar. Lasse fra Drammen-distriktet har blitt med meg hit, men jeg drar videre til Montevideo (hovedstaden i Uruguay) alene. Colonia de Sacramento er kjent for en meget laidback og bra stemning, med flere museum og gamle ruiner av festninger etc. Det er ogsaa noen strender her...

Her er vi paa baaten fra B.A. til Colonia:

Og her er rommet paa Hotel Colonia, et OK hostel som var litt slitt:

Dagen etter var det full storm i Colonia:

Meg i stormen:

Enda ett:

Samme kveld spiste vi paa Le Drugstore. Et kult sted med masse sjarm:

Etterpaa tok vi noen pils paa Colonia Rock, en smaarocka bar/restaurant. Her en Led Zeppelin-plakat:

Og her baren:

Dagen etter (1. februar) var det bra vear igjen. Vi spiste frokost og gikk for aa leie oss en golfbil. Kanonfett aa kjoere rundt i gatene med den!

Meg under en port...

Stille etter stormen... Sammenlign med bildet lengre oppe..