Zo de max dat je er kippenvel van krijgt!

Trip Start Mar 25, 2013
Trip End Apr 10, 2013

Flag of United States  , Florida
Thursday, March 28, 2013

Hoi,

Vandaag was echt fantastisch!

Deze namiddag gezwommen met dolfijnen, zzzzzaaaaaalllllliiiiiggggg! Echt schitterend!

Ik moet toegeven dat ik voordien wat nerveus was maar eens in het water, was het volop genieten. Zo'n lieve en speelse dieren..
Het rare is dat ze aanvoelen als van plastiek/rubber, echt komiek.
Het zaligste vond ik de kusjes en het vooruit getrokken worden aan hun vin, echt de max!
Maar eigenlijk was alles super en je kreeg echt veel privé tijd met de dolfijnen, dit terwijl we eigenlijk een relatief grote groep waren.

De bewegingen die we mochten doen waren:
- goeiedag zwaaien en ze laten zingen
- buik wrijven
- de rug strelen en ze laten voorbij zwemmen
- hand shake of beter gezegd vin shake
- kusjes krijgen en geven
- door een hoepel laten springen of over een stok
- je door 2 dolfijnen laten achteruit duwen in het water bij je voeten
- hetzelfde als hierboven maar dan vooruit ( gelijk Superman)
- je laten meevoeren door je vast te houden aan hun vin

En bepaalde dingen mochten dan meerdere keren. Heb zo genoten dat ik er kippenvel van kreeg en nu nog steeds als ik eraan terugdenk.

Heb een cd meegekregen met allemaal foto's maar gezien ik enkel de iPad meeheb, zullen de geďnteresseerden even moeten wachten.

Hoewel het praktisch heel de middag in beslag nam, was dit niet het enige leuke van de dag.. Zo bezochten we ook Coral Castle, dit is een kasteel volledig opgetrokken uit koraal. Een man heeft dit helemaal alleen opgetrokken, enkel door de de wetten van de fysica goed te kennen! Zo heeft hij een 9 ton zware poort op z'n plaats gekregen met enkel zijn mankracht. Zeer speciaal.

's Avonds hebben we dan nog Duvall Street op Key West bezocht. Een zeer levendige straat met vooral veel shops waar ze t-shirts met coole teksten verkopen.
Bvb, Miss me yet, met een foto van Bush.

Ons hotel deze nacht is trouwens top. We hebben voor een onduidelijke reden een upgrade gekregen naar een suite. Ik moet zeggen, prachtig! Een hal, een aparte bagageruimte, een ruime living, privé terras, een grote slaapkamer en een grote badkamer met apart toilet.