15. nap. Koh Samui

Trip Start Dec 09, 2012
Trip End Jan 01, 2013

, Surat Thani,
Sunday, December 23, 2012

Ma kora reggel kimentem fotózni a partra. Ezeket a fotókat felteszem nektek, egyébként nem sok bejegyzés lesz, mert azon kívül, hogy pihenünk, nem nagyon fogunk csinálni semmit...

Ami érdekes lehet, itt is vannak szellemházak, és a hotelünknek is van egy.
A víz pedig dagálykor annyira kijön, hogy az étterem lépcsője is vízben áll.
Nagyon sok hely van végig a parton, ahol a homokba vannak kitéve az asztalok , székek, és úgy vacsorázol, hogy a lábad a hullámok simogatják..:)

Itt vagyunk a paradicsomban:) Na jó csak a parton. Előttünk az óceán, nagyon meleg van, banán shake-et iszunk, és nagyon elégedettek vagyunk. Erre vártunk egész évben. Nagyon jó itt! Kár, hogy nem lehettek itt, olyan jó lenne osztozni ebben a boldogságban :)

Olyan 35 fok lehet, de bent a szobákban, boltokban, metrón, taxiban, mindenhol kényszeresen klímáznak. Ez nem azt jelenti, hogy kellemes 24 fok van, hanem jégverem 16...
Pulcsit vagy kendőt kell felvenni:) Mikor sétálunk az utcán a jó melegben és elmegyünk egy üzlet előtt, árad ki a zimankó... Hihetetlen áramszámláik lehetnek. A szállodába is amikor megkapjuk a szobákat, a klíma mindig 16 fokon...beteges:))
De mi mindig felvesszük 26-ra, vagy kilőjük, végre meleg van!!!

És akkor a mostani szállodáról. A Chaba Cabana Resort &Spa- ban vagyunk,tegnap írtam, hogy ide upgradeltek minket. Ennél jobban nem is történhetett volna. Ez egy 4 *-os balinéz stílusú resort, kis kerti bungalókkal, főépülettel, bambusz bútorokkal, és trópusi kerttel. Van 3 medence, jakuzzi, Spa. A parton étterem, napágyak, és egy thai masszázs pavilon. Minden fa törzsén orchidea, ablakokban orchidea, minden nyitott zöld, mint egy botanikus kert. A víz smaragdzöld, a homok hófehér és puha. Csak fekszünk a napágyban és isszuk a látványt.
Tegnap este a főépületben megkaptuk szobánkat. Nagyon szép, úszómedencére néző, igényes. Igen ám, de olyan hangos volt a klíma vagy vmi generátor, hogy nem tudtam aludni ( annyit) idegesítő volt. Szóltunk a személyzetnek, nem értették mi a gond, de megígérték reggel intézkednek. Hittem is meg nem is, de inkább nem is.. Aztán hajnal 5-kor felébredtem megint, hogy hangos, és köntösben lecsattogtam a recepcióra, hogy valamit intézzenek mert nem tudok aludni. Mondták várjam meg a reggelt, most tele a resort. Ezután természetesen visszaaludtam..;)
Reggel pedig csodák csodája, kaptunk egy kerti bungalót ami az óceánra néz...Huhhhh
Kb. Dupla annyiba kerül mint amit foglaltam ;)
Szóval ezek vannak, szerencsésen alakulnak a dolgok, szeretünk Samui:)

Délután is a parton voltunk, ment a dolce vita, meg tudnánk szokni. A part fantasztikus, a kert is. Mindenki mosolyog, olyan jó:) De a turisták is, mindenki örömködik, hogy itt van...

Elmentünk a parton sétálni, beültünk egy parti étterembe ( ill. ki).
T. rákot evett, én sült marhát chilivel, közvetlenül a parton, a homokban volt megterítve az asztalunk. Finomat ettünk nagyon. Amikor befejeztük egy tálban hoztak ki kézmosóvizet, amiben volt egy zöld citrom és egy orchidea.
Menő:)
A lábunknál ( a T.-nál) pedig egy blöki horkolt aranyosan. Itt Thaiföldön nagyon jó dolguk van a kutyáknak. Rengeteg van, de senki nem bántja őket, szeretik, etetik őket. Otthon az ÁNTSZ tuti infarktust kapna ha ezt látná. Az étteremben az asztalok között korzóznak, ha elunják befekszenek egy asztal alá. Édesek.
A thaiok szeretik őket, ha egy kutya az út közepén szunyókál, inkább kikerülik, fel sem keltik. A kutyák is békések, biztos buddhisták ők is;)