Problem complete!

Flag of Austria  , Salzburg,
Sunday, January 8, 2012

No hei vaan!

Tässäpä sitten eka viesti tänne Hannun maksuttomaan bittiavaruuteen! Joka ei muuten ollut meille maksuton vaan 25 euroa viikolta maksaa tämä internetin riemu. Muuten ei kyllä mitään valittamista tässä asumuksessa... paitti että sauna puuttuu. Sekä Jar Jar tuossa vielä huomauttelee, että ei oo kun kaks telkkaria, ja vaan toinen niistä on littu, ei ole uunia, lieden säätönapit on niin korkealla, ettei Janne yltä niihin ja toisessa vessassa tulee vaan kylmää vettä!

Matkustuksessa yllätti reissun pakettimatkamaisuus (wau mikä sana), sillä täällä on bussillinen muita suomalaisia matkustajia samassa laaksossa. Ja kokoajan on pidetty kädestä kiinni ja annettu ohjelma-aikatauluja ja lippulappusia.

Käytiin hotellille päästyä syömässä hampurilaiset perinteiseen Itävaltalaiseen tapaan, kun huone ei ollutkaan vielä meille valmisteltu. Saatiin sitten viedä kimpsut ja kampsut hotellin johkin mystiseen varastoon, missä ihan itse aitasimme niille oman alueen!
Rinteessä ei vielä tänään oltu, kun tiketin voimassaolo alkaa vasta huomenna, eikä tässä muutenkaan oikein ois riittäneet voimat semmosilla kolmen tunnin yöunilla. Se on kyllä sitten semmonen tiketti että sillä hiihtelee ihan missä tahansa, taisi bussissa asioita kuulutellut supliikki kaveri kertoa, että jotainniin 600 rinne kilo metriä voi nuilla tahkota. Siinä sitä riittää reisille töitä koko viikoksi!

Lunta täällä on aivan saakelisti, niinkuin uutisetkin ovat kertoneet. Ja kokoajan sataa lisää! Pari päivää näyttäs satelevan, ja sitten loppuaika oiskin aurinkoista ja kirkasta. Sillon voi sitten kuvailla ja kuvitella enempi. NAM NAM!
Ja huomenna sitte aamulla putskuun snöböileen! (tää oli Jarmo slangia, eikä se oo kenenkään korville kivaa kuultavaa)

Olipas tylsä päivä tän perusteella ja niin se oli muutenkin.