Universal studios Hollywood

Trip Start May 03, 2011
Trip End May 25, 2011

Friday, May 20, 2011

Dnes jsme se vypravili za další zajímavou atrakcí v tomto městě  a to do Universal studios Hollywood. Tam kde natáčejí ty velký trháky. :-) Před bránou do studií je takzvaná CityWalk, neboli promenáda s obchody, restauracemi a zábavou jako je kino, bowling, divadlo atd. Taková bláznivá ulička, kde např. vstup do obchodu s americkým fotbalovým zbožím musíte projít obrovskou helmou, nebo nad vstupem do zmrzlinářství je půlka růžového kabrioletu. Vstup do zábavního celku studií nás trochu zaskočil, ono 74 dolarů stojí průměrně jedna noc v hotelu. Tady je to vstup za jednoho člověka na den. Nebo dokonce za 119 dolarů je to s přednostním vstupem do zábavních částí. Na naše poměry tedy docela drahá sranda. Dvakrát jsme na sucho polkli, zaplatili a radši to ani nepřepočítávali na koruny. Pro návštěvníky je zde celé kulisové městečko, kde část domů je ve stylu westernu, další část jako francouzské městečko, nebo jeden restaurant byl jako z filmu Flinstounovi. My jsme hned běželi na vláček který nás proveze po studii či po externích kulisách z různých filmů či seriálů. Už první zastávka v tunelu kde nám promítali 3D ukázku z filmu souboje King Konga a dinosaura, nenechala nikoho v klidu či skoro suchého. Při jednom záběru kdy dinosaurus těsně u našeho vozu strašně zařval a nás jakoby poprskal ( postříkali nás vodou) nadskočili všichni ve voze možná včetně i řidiče. :o) A takových chvil a zastávek tam bylo několik. Prostě skvělý zážitek, avšak opravdu slabší povahy by měli bejt vybaveny pamperskama. :o)

Navštívili jsme ještě zábavní šou Terminátor 3D kde se s námi klepala i sedadla. A to doslova a nejen strachy. A ještě jsme stihli ukázky speciálních efektů. Na šou s Simpsnovovi jsme prej byli již přerostlí a na vodní šou naše jedna část výpravy po zkušenosti z Terminátora jít odmítla. :o) Po tomto dni jsme odcházeli chudší o pár desítek dolarů, avšak přepočítáno na zážitky, jsme byli v plusu.