Aspen,Denver

Trip End May 25, 2011

Flag of United States  , Colorado
Tuesday, May 10, 2011

Noc na dnešek v hotelu La Quinta byla jak z domu hrůzy.Recepční byl  mírně natvrdlej,(i když jsme mu naši adresu napsali na kus papíru,napsal do počítače ulici "Jetecké“)dal nám pokoj pro invalidy a ještě byl vedle prádelny,takže ve dvě ráno se nám otřásal pokoj jak při zemětřesení.
Po našem upozornění,že se nám na nočním stolku klepe i láhev coca coly pochopil,
že ve dvě ráno asi nebude dobré prát :o)
Nicméně hned brzy zrána,když nastoupila četa pokojských vše začalo nanovo.Při ceně sto dolarů  za noc,co bysme víc chtěli….

Ještě jsme ani nevyjeli a už jsme byli zmlácený.Naštěstí výhled na krásné Colorádské hory vše napravil.Vrcholky byli ještě plné sněhu.A tady to slibované Zdendovo překvapení.
Na cestě do Denveru totiž byla odbočka do jedné z hor,lyžařského střediska Aspenu.
To že to bude velké a honosné středisko již naznačovalo to,že na zdejší malé horské letišťátko
přistávalo docela velké letadlo.Že Aspen není jen tak nějaké běžné horské městečko bylo vidět z výloh místních obchůdků.Butiky pana Luise Vuittona střídají galerie,prvotřídní restaurace a nebo dokonce aukční síň Sotheby's, která asi nebývá běžnou součástí horských středisek.:o) No jo no,každý holt potřebujeme ke spokojenosti něco jiného…..
Samozřejmě že Zdenda nás hned táhnul k lanovce a já byla vděčná za to už nejezdí.
Jelikož na svazích bylo ještě dost sněhu,ten blázen by byl samozřejmě schopnej jít
ještě lyžovat :o)
Cesta z Aspenu do Denveru se nám trochu zkomplikovala,protože cestu kterou nám
naplánoval chytrý "pan TomTom" nám místní značky nepovolily,takže jsme se museli trochu vracet.
Zítra vyrážíme směr Yellostowne park.