Město neonů

Flag of United States  , Nevada
Thursday, May 5, 2011

Po ranní sladké snídani v hotelu La Quinta jsme jeli na větší nákup do Walmartu
a pak vyrazili do města hazardu Las Vegas.
Ubytovali jsme se v hotelu Riviera,kde se musí projít do recepce přes stovku výherních automatů :o)Po akademické hodince čekání na to až nás ubytují(samoobslužné kiosky
bohužel nefungují) jsme šli do města.Tolik svítivých neonů,bilbordů a svítivých reklam
pohromadě jsme snad ještě neviděli.Přes casina á la Benátky,Paříž či New York se člověk musí prodírat ještě mezi tisícovkou naháněčů s letákama na "holky zavolej mi do klubu" apod...:o)
Kopie Eifelovky nás nakonec zaujala nejvíc,a tak jsme se nechali vyvézt nahoru na vyhlídku.
Pravda ten pohled na celé zářící Vegas stojí za tu podívanou.
Po velkém výhledu jsme byli lační také po velkých výhrách,tudíž jsme hned pod věží
šli nakrmit pár automatů v casinu.No nebudem se rozepisovat,žádné zázračné výhry se nekonaly,
a tak jsme se nakonec spokojili s výhrou jednoho celého dolaru.
I přesto,že bylo hodinu po půlnoci a město ještě pořádně žilo,my jsme se znaveni vrátili