Potovanje v Costa Rico

Trip End Jul 22, 2010

Flag of Costa Rica  , Province of San Jose,
Tuesday, July 20, 2010

Po 10-urni smrdeci voznji (sedela zraven wc-ja), sva konco prispela v Costa Rico v glavno mesto San Jose. Prvi vtisi: mocan dez in nizje temperature (Rok je sicer vesel, jaz malo manj). Taksist naju je "nategnil" in vozil po mestu, kljub temu da sva bila samo pol km stran od najine destinacije, hotela.

Ko sva to ugotovila, sva se seveda zbunila, tako da nisva placala celo ceno, vendar kljub vsemu 8 USD! Tu taksisti ob istih stroskih zasluzijo cca 4x vec kot v Nikaragvi, pa se okrog prenasajo turiste, kar se nama v Nikaragvi ni niti enkrat zgodilo.

Drugic naju je hotela nategnti rceptorka v hotelu, kjer sva placala nocitev s 40 USD, in nama bi morala vrniti 8 USD, ker pa jih ni imela, je vrnila v colonih (1 USD cca 510 colonov). Seveda je vrnila 1000 premalo, ko sem to ugotovila, pa se je naredila kakor da ni blo nic. Cez dve uri se je isto zgodilo v lokalnem fast foodu, ko jeprodajalka ugotovila, da ne razumeva spansko nama je premalo denarja vrnila nazaj. Ne mores verjeti...To se nama prej ni zgodilo v prav nobeni drugi drzavi.

Mesto San Jose je zelo moderno, kot tudi cela Costa Rica, povsem drugacna slika od preostale Centralne Amerike. Nikjer se ni bilo sledu revscine (sicer aj bi jih bilo pod pragom revcine le 18 %, vndar so verjetno dobro skriti), vozni park je veliko modernejsi od slovenskega. Presenetila so me tudi zelo zavarovana stanovanja (torej bodece zice vsepovsod in resetke na vseh oknih). Torej zgleda, da je mesto precej nevarno, varnostniki in policaji na vsakem vogalu. Ni prevec prijeten obcutek. Zanimivost je tudi ta, da je prostitucija v drzavi popolnoma legalizirana (vidis lahko mnogo kurb in bordele), v drzavi se zal srecujejo tud s tezavami otroske prostitucije.

Da pa ne bom samo kritizirala,n prisla sva v zelo lep hostel z ogromno popotniki in prelepim bazenom s tropskim rastjem v atriju. Sicer je nocnina vec kot 1 x drazja kot v San Juan del Surju (32 USD), nama je hostel zelo vsec. Jutri greva na ogled mesta, ze komaj cakam:).

Ogled mesta je bil od 7h zutraj pa do 7h zvecer. Res super, lepo mesto, presenetljivo veliko lepih kolonialnih stavb, predvsem ogromnh cerkva in parkov, muzejev. Vreme je bilo idelano, navkljub dveurnim dezju, povsem podobna vrocna kot v SLoveniji, prvic za spremembo skoraj nobene vlage, idealno

Pocutila sva se varno v vseh turisticnh tockah, kjer je res veliko policajev. Ko pa se malo zgubis, pa je situacija precej drugacna. Cutis, kako si ljudje ogledujejo tvojo torbo, vrecke ipd.. Ni prevec prijetno, vendar kljub vsemu se nama ni zgodilo nic, sva se pa povsem dvoglasno odlocila, da bova preskocila ogled Mercada, glavne trzice v mestu, kjer je zelo velika moznost, da te oropajo. Ce bi bila brez vsega, bi seveda sla, vendar sva bila opremljena s fotoaparatom z vec kot 700-ii slikami, kar pa res isva zelela izgubiti:).