Surfanje, plavanja, ogled želv

Chale's house

Flag of Nicaragua  ,
Sunday, July 18, 2010

Verjetno najin zadnji postanek v Nikaragvi je turistično mesto San Juan del Sur, ki je na pacifiški strani. Takoj, ko sva prišla iz otoka Isla de Ometepe, sva videla, da je tukaj drugače...tu ni prava Nikaragva...gre za dosti bolj skomercializirano mesto. Vseeno pa nama je kar všeč tu. Že prvi večer, ko sva prišla naju je pričakalo zanimivo dogajanje: praznovali so nek morski praznik.Praktično vsi ljudje na ulicah plesejo in pojejo.

Posebnost te obale je, da je zelo valovita, ter kot taka idealna za surfarje (ne surfarje na veter, kot smo jih vajeni, pač pa surfarje na valovih, kot jih vidimo v ameriški filmih).

Danes sva se tudi tega lotila. Povem naj, da je zadeva zelo težka, vendar ne neosvojliva...
Predvsem na račun izkušenega učitelja, mi je uspelo kar nekajkrat "zajahati" val.
Doživetje vredno poizkusa.

Govorila sva tudi s kar nekaj popotniki in vsi po vrsti nama zatrjujejo, da je vrednost ostati kolikor se da v Nikaragvi in pustiti minimalno število dni za Costa Rico.

Maja pa je zvecer odsla se na ogled nestenja zelv v 1 uro oddaljeni nacionalni park La Flora Refugi center (20 km juzneje od SHDS vendar po zelo slabi off road cesti s kravami in vodo cez celo cesto), kjer smo na plazi cakali, da so prisle zelve iz morja in valile jajce. Sredi noci. Bilo je zelo zanimivo dozivetje, ki pa zal ni najbolje posneto (le slike, iz katerih se bolj malo vidi), saj so flashi in navadne luci prepovedane, le infrared je za zelvice prijazna, saj jo ne zaznajo.

Vrsta zelvic, ki smo jo opazovali je bila Olive Ridley, ki je velika cca 0,5 do 1 metra. Valjenje jajc pa poteka cca 20 minut, nato pa zelvice odidejo nazaj v morje. Jajca, ki jih je enormno stevilo, zakopljejo v mivko, kje lezijo od 45 do 65 dni. En teden pred polno luno potem mlade zelvice z zobki pregriznejo lupino in pridejo na plano ter se priplazijo do morja. Skratka zelo zanimivo dozivetje, za Majo eno boljsih na najinem potovanju.