Pocivanje, Masaya, Mombacho in canopy zip lines

Trip End Jul 22, 2010

Flag of Nicaragua  ,
Saturday, July 10, 2010

Granada, verjetno najlepse in najbolj urejeno mesto v Nikargvi, je za naju predstvila pocitek. V Granadi sva bila tri dni. Mesto se dotika največjega jezera v C.A. to je Lago de Nicaragua. Sredi mesta je precej živahna ulica La Calle Calzata, kjer je ogromno modernih lokalov in restavracij, ki ponujajo od Mojitov do pravih italijanskih pic. Že prvi večer sva si privoščila okusno večerjo, ki so jo spremljali ulični glasbeniki in  raznorazni igralci, ki si na tak način služijo denar.

Raziskala sva Granado, ki ima ogromno muztejev, lepih cerkva, parkov ter slikovitih uličic. Zaradi trenutno slabe internetne povezave, bova slike delila kasneje.

Naslednji dan sva se odpravila v sosednje mesto Masaja z lokalnim busom (Roku je bilo vrooooče :). V tem mestu sva si ogledala slavno tržnico, ki pa je bila presenetljivo draga.

Tretji dan sva odšla v deževni gozd, pod vznižje volkana Mombacho, ter se udeležila adrenalinskega parka Canopy Zip Lines, ki je sestavljen iz 3 km dolge proge (kar 17 zajl speljanih skozi džunglo). Vsekakor svojevrstno doživetje. Družbo nama je delala simpatična ameriška družina, ki si je malo privoščila Roka :), ker je bil edini, ki med spuščanjem po zajlah, ni izvedel trika Monkey :)