Iz Hondurasa v Nicaraguo

Trip End Jul 22, 2010

Flag of Nicaragua  ,
Friday, July 9, 2010

Jutro v Tegucigalpii je bilo oblacno. Zame verjetno edina pozitivna stvar v Tegucigalpii je bila temperatura, saj sem po nekaj dneh spet koncno lahko normalnoa zadihal (20 stopinj).
Jutro nama je potrdilo neprijazno okolico.
Taksist naju je najprej odpeljal na napacno avtobusno postajo (v centralni ameriki je navada, da ima vsaka avtobusna druzba svoj terminal, tako ni ene same avtobusne postaje)...verjetno nenamerno, saj mu je ne bilo nerodno in naju je kasneje brez doplacila odpeljal na ustrezno...bil je tudi zelo prijazen in simpaticen...kot nemalo drugih je poznal Sloveniji...seveda po nogometu.
Tokrat sva potovala s Tica Bus.
Imela sva sreco, saj sva dobila zadnja dva prosta sedeza...to pomeni...sedeza pred WCjem. Za razliko od slovenskih avtobusov, domacini te wc-je na avtobusih dejansko uporabljajo...kar zna biti za tiste, ki sedijo okoli WC-ja malo neprijetno...ampak vseeno je bila voznja ok.
Ogledali smo si kar 4 filme. Zal so bili filmi...sinhronizirani v spanscino, tako da sem bolj malo razumel, Maja pa je vecino casa spala...
Ze med cakanjem na avtobus sva spoznala avstralski par, ki potujeta kar celo leto. Naredila sta "career break". Bila sta zanimiva sogovornika.
Za preckanje meje je bilo zopet potrebno placati neke vrste takso.
Prvi vtis nad Nikaraguo je bil, da je veliko manj poseljena in precej revna. Ljudje so zelo lepi, predvsem zenske in otroci.
Populacijo prebivalstva predstavljajo predvsem mladi ljudje. 72% jih je starih manj kot 30 let, 40% pa celo manj kot 15%. 50% jih zivi pod pragom revscine.
Malo pred mrakom, smo prispeli v Managuo, ki je iz avtobusa delovala dosti bolj prijazna, kot Tegucigalpa. Kljub temu nismo imeli zelje ostati tam, tako da smo skupaj z avstralskim parom vzeli najprej taxi, do druge avtbosne postaje, se vsedli na mini bus in se odpravili proti Granadi, kjer smo se nastalili v prijetnem hostlu.

Katja in Tilen on

Ojla!
V internet-cafe-ju v Novigradu bereva vajin blog z odprtimi usti;-) Prava pustolovscina! Ampak vazno, da sta ziva in zdrava in se imata fajn! Midva pa po penzionersko ;-) Komaj cakava naslednjo objavo - vajin blog se bere kot pustolovski roman.
Pocitniski pozdrav od K & T

Maja on

Hey sestrca pa Tilen!
lepo slisat da vama je vsec, tukaj je res pestro. sedaj sva malo pocivala v Granadi, ravnokar pa se odpravljava na Isla de Ometepe, tam bova verjetno malo omejena z internetom, se javiva!