Potovanje preko Hondurasa

Hedman Alas Hotel

Flag of Honduras  ,
Thursday, July 8, 2010

Utilo sva zapustila v zgodnjih jutranjih urah. Ze ob sestih sva se vkrcala na katamaran, katerega kapitan je bil na najino veliko presenecenje "poba, ki je komaj izdelal vozniski izpit" (glej sliko spodaj). Tokrat je bila voznja precej bolj razburkana. Se enkrat vsa cast Dramini :)
Pot sva nadaljevala z avtobusno druzbo Hedman Alas, ki svoje prevoze jemlje skrajno resno. Ob vztopu so naju pregledali dobesedno bolj podrobno kot na letalu, poleg tega pa so vsakega potnika se slikali.

Pot svo nadaljevali od La Ceibe  s postankom v San Pedro Sula in nato do Tegucigalpie. Zaradi del na cesti se je voznja zavlekla v vecerne ure, kar si nisva zelela. To se ni bilo dovolj. Navkljub dragi karti in zacetnim varnostnim ukrepom najinega prevoznika, so naju v najbolj nevarnem mestu v Hondurasu vrgli kar sredi ulice v temi. Nisva vedela niti imena ulice.

V dani situaciji sva izbrala najbolj logicno izbiro: Taxi. Vedela sva samo ime hotela.
Taxi je bil predpotopen. Stratesko sem se vsedel spredaj, Maja pa zadaj. Maja je od znotraj zaklenila oboja vrata in glej ga zlomka...ravno ko smo se zeleli odpeljati, se je zgodilo tisto, kar sva se najbolj bala...v Taxi je navkljub zaklenjenim vratom vdrl se nekdo, brez besed...verjetno naju je bilo do sedaj najbolj strah...

Po zemljevedi sem si predstavljal, da naj bi bil hotel ne vec kot 2 km oddaljen. Po prevozenih 10 minutah sva postala pozorna, saj bi morali ze priti na cilj. Maja je v polomljeni spanscini (se enkrat vec sem bil odkrito presencen nad njenim osvojenim znanjem spanscine) zacela sprasevati soferja, kje se vozimo. Po 10 minutah tisine smo zaceli govoriti. Osebni kontakt s taksistom je bil pozitiven, sicer ni povedal kaj dosti, vendar nama je povedal da je hotel blizu, oseba zraven Maje, pa je bila ves cas tiho.
Na najino veliko olajsanje smo zagledali napis hotela.
Hotel ni bil ne vem kaj, tudi cena je bila glede na dobljeno pretirana (visja od uradnega cenika), vendar sva se oba strinjala, da bi v tistem trenutku placala se veliko vec...da bi le prisla na varno...
Navkljub celodnevnemu potovanju in posledicno manjku zajtrka, kosila, sva izpustila tudi vecerjo, saj jo v hotelu niso ponujali...nocna Tegucigalpia pa naju ni mikala. Privoscil sem si le cips.